.

Beantwoord

Micro-simkaart niet leverbaar?

  • 24 October 2012
  • 1 reactie
  • 216 Bekeken

Badge
Goedendag,

Ik heb vorige week donderdag iemand van de klantenservice gesproken en voor mijn prepaid een nog niet ge-activeerde micro-simkaart aangevraagd. Als ik dan zou bellen wanneer ik de micro-sim ontvangen had wordt hij ge-activeerd en zou ik geen dag zonder telefoon zitten. Het zou twee werkdagen duren. Helaas vandaag nog niets ontvangen, zodat ik maar weer ben gaan bellen. Krijg ik iemand aan de lijn die zegt dat hij in het systeem niets kan zien en dat de micro-simkaart ook niet leverbaar is op dit moment. Ik had twee opties of mijn huidige simkaart verknippen of een gehele nieuwe simkaart aanvragen, maar dan wordt wel per direct mijn huidige simkaart afgesloten. Ik kan op dit moment echt niet zonder telefoon zitten. Hoe kom ik nu gewoon aan een niet ge-activeerde micro-simkaart?

Groeten,
Albert van der Zwan
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 09:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum amvdzwan,

Helaas zijn de micro simkaarten op dit moment niet op voorraad en kunnen ze niet ongeactiveerd toegestuurd worden. Je kunt wel een combi simkaart aanvragen via je persoonlijke pagina door een vervangende simkaart aan te vragen. Ik heb je privé bericht inmiddels ook beantwoord. Excuses voor de eerdere berichtgeving.

Groetjes,

Alex

Reageer