.

Beantwoord

Micro simkaart bestellen

  • 15 December 2012
  • 2 reacties
  • 393 Bekeken

Ik wil een micro simkaart bestellen maar ik zie op de FAQ en Forums:
'Indien je een microsimkaart nodig hebt, vraag dan een vervangende simkaart aan via het tabblad 'Selfservice'

Maar op mijn Tabblad SelfService zie ik geen optie 'SIM kaart aanvragen'.

Ik heb maar 3 opties bij SIMKAART: Blokkeren Simkaart/Opvragen Pin/Puk code/Bestellen toestel

Ik kan nu dus geen simkaart bestellen via het Selfservice menu, hoe moet ik dat nu doen?
icon

Beste antwoord door Alex 17 December 2012, 15:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wil ik een jaarabonnement nemen, maar dan met een micro simkaart voor mijn Galaxy S III, maar dat kan ik niet aangeven! Alles via internet, hoe dan?
Reputatie 5
Badge +10
Ik wil een micro simkaart bestellen maar ik zie op de FAQ en Forums:
'Indien je een microsimkaart nodig hebt, vraag dan een vervangende simkaart aan via het tabblad 'Selfservice'

Maar op mijn Tabblad SelfService zie ik geen optie 'SIM kaart aanvragen'.

Ik heb maar 3 opties bij SIMKAART: Blokkeren Simkaart/Opvragen Pin/Puk code/Bestellen toestel

Ik kan nu dus geen simkaart bestellen via het Selfservice menu, hoe moet ik dat nu doen?


Welkom op het forum Naliini,

We hebben sinds vandaag de optie weer online staan. Het is nu zelfs mogelijk om te kiezen wat voor type simkaart je wilt. Standaard, micro of nano. Je kunt de simkaart nu ook ongeactiveerd ontvangen.

Wil ik een jaarabonnement nemen, maar dan met een micro simkaart voor mijn Galaxy S III, maar dat kan ik niet aangeven! Alles via internet, hoe dan?

Hoi Teleurgesteld,

Als je wilt kan ik een gratis vervangende simkaart (micro simkaart) sturen. Wanneer je dit wilt, wil ik je vragen mij een privé bericht te sturen nadat je bent overgestapt naar een jaarabonnement.

Groetjes,

Alex

Reageer