.

Beantwoord

micro simkaart

  • 1 November 2012
  • 3 reacties
  • 186 Bekeken

Hallo,

Ik ga over op een iphone 4 (tweede hands dus). Nu heb ik volgens mij een micro simkaart nodig. Kan ik die bij jullie bestellen?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Hoedjes
Vught
icon

Beste antwoord door Arie 5 November 2012, 14:21

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +2
Beste Jeroenhoedjes,

Je kan hiervoor gewoon een vervangende simkaart aanvragen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. De nieuwe simkaarten die wij leveren zijn zogenaamde combisimkaarten. Hierbij kan je zelf kiezen of je deze als gewone simkaart of als microsimkaart wil gebruiken. Er zijn kosten van € 5 aan verbonden.

Groetjes,

Arie
Ik heb vorige week ook een nieuwe simkaart besteld omdat ik een Iphone heb gekocht. Ik heb toen de klantenservice gebeld omdat ik niet 2 dagen onbereikbaar wou zijn maar dat kon niet dus er was geen andere optie dan het via internet te bestellen en een paar dagen onbereikbaar te zijn.

Er werd mij toen verzekerd dat als ik hem vrijdag voor 09.00 uur bestel dat ik hem zaterdag in huis heb! Ik heb me simkaart toen vrijdag om 08.20 uur besteld maar helaas heb ik hem nog steeds niet mogen ontvangen.. Weer de klantenservice gebeld (eerst 30 minuten in de wacht) en wordt me vertelt dat ik hem waarschijnlijk pas morgen ontvang.. Vraag je om een compensatie (gratis simkaart) aangezien mij beloofd was dat ik hem zaterdag zou ontvangen en dan kunnen ze opeens niks voor je doen, klantenservice van niks!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi LLeeuw,

We hebben deze zelfde vraag ook via Facebook van je ontvangen. Excuses voor de verkeerde communicatie. Een vervangende simkaart ontvang je altijd binnen 2 werkdagen. Vrijdag bestellen en zaterdag ontvangen is niet altijd haalbaar. Ik heb de kosten voor de vervangende simkaart teruggetrokken.

Groetjes,

Alex

Reageer