.

Beantwoord

Micro SIM kaart

  • 16 December 2012
  • 20 reacties
  • 999 Bekeken

Badge
Ik heb een nieuwe Galaxy S3 gekocht en daar moet een Micro SIM kaart in. In mijn oude toestel zit nog een grote SIM kaart. Daarom afgelopen donderdag bij Simyo via Mjn Simyo, selfservic een Micro SIM kaart aangevraagt. Dat ging goed en de kosten EUR 5,00 werden direct afgeboekt. 
Ondanks de belofte op de site van Simyo dat de kaart binnen 2 dagen te verwachten zou zijn tot nu to niets ontvangen. Vreemd genoeg was de mogelijkheid een nieuwe vervangende kaart via selfservice te bestellen vlak na mijn bestelling verdwenen van de site van Simyo.
Nog steeds is die mogelijkheid tot nu toe (zondag 16 dec. 19.30 niet meer mogelijk. Ook zou de oude kaart onmiddelljk geblokkeerd worden, maar werkt gelukkig nog steed op mijn oude toestel??!!
Problemen bij Simyo??? Graag verneem of mijn bestelling goed is aangekomen en dat de Micro SIM kaart onderweg is. Hartelijk dank alvast
icon

Beste antwoord door Dancermaintenant 17 December 2012, 12:39

Bekijk originele reactie

20 reacties

Badge
Ik heb vanochtend Simyo gebeld en de Micro SIM kaart inderdaad niet verstuurd. Ze zouden het alsnog vandaag doen voor 12.30 en de kaart zou er dan morgen zijn. Ik ben benieuwd. Ook is de mogelijkheid een vervangende kaart te bestellen weer terug op de site onder selfservice. Dus toch problemen bij Simyo geweest?!
Badge
Zojuist de post bezorgt, maar helaas GEEN Micro sim kaart. Wanneer kan ik die verwachten?
Ik ga maar weer bellen. Ik ben erg teleurgesteld. Er zijn dus nu al 5 werkdagen voorbij.
Hoezo binnen 2 dagen geleverd?





Ik heb vanochtend Simyo gebeld en de Micro SIM kaart inderdaad niet verstuurd. Ze zouden het alsnog vandaag doen voor 12.30 en de kaart zou er dan morgen zijn. Ik ben benieuwd. Ook is de mogelijkheid een vervangende kaart te bestellen weer terug op de site onder selfservice. Dus toch problemen bij Simyo geweest?!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dancermaintenant,

Weet je zeker dat het geen combisimkaart is? Wanneer we een vervangende simkaart sturen, ontvang je namelijk altijd een combisimkaart. Deze simkaart is ook uitdrukbaar tot het micro formaat.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik weet dat er een combi kaart komt, maar er komt niets. Ze hebben iets met de website gedaan afgelopen weekend lijkt het, waardoor mijn aanvraag nog steeds niet geleverd is
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dancermaintenant,

Ik begreep je reactie verkeerd. Ik dacht dat je wel een simkaart had ontvangen, maar niet de juiste. We hebben inderdaad het e.e.a. aan het proces gewijzigd. Ik heb een nieuwe vervangende simkaart aangemaakt. Deze zou je alsnog binnen 2 werkdagen moeten ontvangen. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge
Zojuist 14.05 de Postbode geweest. Ondanks belofte naar aanleiding van mijn telefoontje afgelopen maandag weer geen Sim kaart ontvangen.
Alex bedankt voor je reactie. We wachten het maar weer af.




Hoi Dancermaintenant, Ik begreep je reactie verkeerd. Ik dacht dat je wel een simkaart had ontvangen, maar niet de juiste. We hebben inderdaad het e.e.a. aan het proces gewijzigd. Ik heb een nieuwe vervangende simkaart aangemaakt. Deze zou je alsnog binnen 2 werkdagen moeten ontvangen. Excuses voor het ongemak. Groetjes, Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dancermaintenant,

De simkaart zal vandaag worden verzonden. Je zou de simkaart daarom morgen binnen moeten hebben. Kan je ons laten weten of je de simkaart inderdaad hebt ontvangen?

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor je reactie, maar ik begreep dat de kaart gisteren al verzonden zou zijn, nu alweer een dag verder. We wachten het af met woede.


Hoi Dancermaintenant,

De simkaart zal vandaag worden verzonden. Je zou de simkaart daarom morgen binnen moeten hebben. Kan je ons laten weten of je de simkaart inderdaad hebt ontvangen?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Badge +9
Dancermaintenant, kan me goed voorstellen dat je er van baalt. Met nieuwe speeltjes wil je spelen. Je zult de combisim vast morgen in huis hebben nu. En dan dit hopelijk vergeten. Dan maak je vast 'vandaag' (morgen dus: 21-12-2012) een 'dansje' in de rondte van plezier. Alhoewel....de wereld vergaat op 21-12-2012,  dus lang zal je er niet van kunnen genieten helaas. ;)

BTW een collega van mij heeft ook een Samsung Galaxy S III. Mocht er een paar weken geleden even mee spelen van haar. Mooi ding...echt.. maar niet mijn ding. Maar dat is iets persoonlijks. Ik wens je er veel plezier mee. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dancermaintenant,

Het is misschien mogelijk dat de verzending vertraagd is ivm de kerstdrukte, maar in principe zou je de simkaart vandaag binnen moeten hebben. Kan je het even laten weten?

Groetjes,

Alex
Badge
Vermoedelijk had je al een vermoeden dat de simkaart weleens weer niet geleverd zou worden.
Inderdaad, 14.10 de postbode geweest. alleen wat kerstkaarten en weer geen SIM kaart.
Zeer slechte reclame voor SIMYO. Als ik bij SIMYO zou werken, zou ik of de kaart met spoed (laten) versturen of desnood zelf (laten) brengen. Maar die soepelheid is waarschijnlijk onmogelijk in onze digitale tijd.
Inmiddels zijn we al 2 weken verder. Hoezo 2 werkdagen?
Iets beloven is geen kunst, maar iets nakomen is schijnbaar wat moeilijker. 
Ik zou me doodschamen.
Ik wacht het maar weer af.
 


Hoi Dancermaintenant,

Het is misschien mogelijk dat de verzending vertraagd is ivm de kerstdrukte, maar in principe zou je de simkaart vandaag binnen moeten hebben. Kan je het even laten weten?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dancermaintenant,

Ik zou het graag persoonlijke voor je op de post doen. Helaas is dit niet mogelijk. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met daarin je postcode + huisnummer. Ik wil ook graag even controleren of de simkaart naar het juiste adres is gestuurd.

Groetjes,

Alex
Badge
Foutje




 





 
Badge
Gisteren kreeg ik het hiernavolgende prive bericht via mail van de moderator  Alex.

" Hoi Dancermaintenant,

Helaas krijg ik net een mail van de technische dienst met een verklaring voor de niet ontvangen simkaart. Er wordt naar een oplossing gezocht. We gaan proberen de simkaart volgende week alsnog te versturen. Excuses voor het ongemak.

Fijn feestdagen alvast. 

Groetjes,

Alex"
Wat de verklaring is voor de niet ontvangen simkaart, wordt niet duidelijk!

Maar wat schetst mijn verbazing, vandaag werd de simkaart geleverd door de post.

Eindelijk. Ik hoop dat ie 't doet.

Ik laat het eventueel weten.
Reputatie 7
Badge +9
Eind goed, al goed. Dansen vandaag van vreugde. ;) Laat maar horen hoe het gegaan is..
Badge
Ik heb er geen vertrouwen in dat de kaart na activeren meteen werkt. Ik ga het pas komende maandag proberen. In het weekend zijn ze telefonisch niet bereikbaar. In geval van problemen kan ik ze anders 2 dagen niet bereiken. 
Dus nog geen eind goed al goed. We kunnen er wel een beetje jolig over doen, maar  het is toch onvoorstelbaar hoe de afdelingen bij Simyo langs elkaar heen werken, of elkaar maar wat op de mouw spelden.
Reputatie 7
Badge +9
I. We kunnen er wel een beetje jolig over doen, maar  het is toch onvoorstelbaar hoe de afdelingen bij Simyo langs elkaar heen werken, of elkaar maar wat op de mouw spelden.
 
Het is spijtig en heel vervelend dat jij die ervaring hebt, maar om nou zo'n stelling te poneren. Ik denk namelijk dat er meer mensen zijn die die ervaring helemaal niet hebben. Ze zullen het alleen niet hier met ons komen delen..
Badge
Zojuist de vervangende (micro) sim kaart geactiveerd. Ging prima. Simyo, mijn complimenten hiervoor.

Bedankt en topic sluiten.
Reputatie 7
Badge +9
mijn complimenten hiervoor.

Bedankt en topic sluiten.


Sportief van je,  om ook dat te komen melden. Vervelend dat het even langer geduurd heeft. Veel plezier met je nieuwe telefoon. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te weten dat alles nu werkt Dancermaintenant. Bedankt voor je terugkoppeling.

Groetjes,

Alex

Reageer