.

Beantwoord

Micro Sim Iphone4

  • 12 March 2012
  • 12 reacties
  • 3072 Bekeken

Badge
Ik heb nu een prepaid microsimkaart in mijn iphone van simyo.Deze microsimkaart heb ik speciaal moeten aanvragen bij de helpdesk. Nu wil ik over stappen naar een abonnementsvorm bij simyo. Hoe kan ik tijdens de aanvraag meegeven dat mijn nieuwe simkaart ook een microsimkaart moet zijn? Standaard word er namelijk een gewone simkaart opgestuurt, het zou handig zijn als dit tijdens de aanvraag gelijk meegenomen kan worden.
icon

Beste antwoord door Manisha 12 March 2012, 13:27

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Stoconuon,

Welkom op het Simyo forum!
Het is helaas nog niet mogelijk om tijdens de overstap van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement aan te geven of je een micro simkaart wenst te ontvangen. Na ontvangst en activatie van de reguliere simkaart kun je per e-mail,telefonisch of via dit forum aangeven dat je een micro sim wenst te ontvangen. Je ontvangt deze dan binnen 2 werkdagen na verwerking van het verzoek. Per e-mail zal je op de hoogte worden gehouden van je aanvraag voor nummerbehoud.

Groetjes,

Manisha
Goede Avond,

Waar kan ik een micro sim aan vragen? 
ik heb nu een prepaid simkaartje maar wil graag een micro sim omdat hij in de ipad moet
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum therocklobster,

Je kunt als prepaid klant een micro simkaart via de klantenservice aanvragen of door mij of een andere moderator een privé bericht te sturen.

Groetjes,

Alex
Badge
Beste Stoconuon,

Welkom op het Simyo forum!
Het is helaas nog niet mogelijk om tijdens de overstap van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement aan te geven of je een micro simkaart wenst te ontvangen. Na ontvangst en activatie van de reguliere simkaart kun je per e-mail,telefonisch of via dit forum aangeven dat je een micro sim wenst te ontvangen. Je ontvangt deze dan binnen 2 werkdagen na verwerking van het verzoek. Per e-mail zal je op de hoogte worden gehouden van je aanvraag voor nummerbehoud.

Groetjes,

Manisha

Dat is gek, in de veelgestelde vragen kom ik dit tegen :
Wanneer je een Simyo sim only abonnement afsluit, ontvang je een combi microsim. Deze 2-in-1 simkaart kun je op twee manieren uitdrukken. Het verschilt per telefoon welke simkaart je moet gebruiken: in de gebruiksaanwijzing van je toestel vind je welke simkaart jij nodig hebt.

Hoe zit het nu ?
Badge +6
Beste SnijderA2,

Wanneer je een abonnement bestelt ontvang je een combi simkaart die je als micro simkaart of al gewone simkaart kan gebruiken.
Wanneer je een prepaid bestelt dan ontvang je eerst een gewone simkaart en de micro simkaart kan je aanvragen via de klantenservice.
Badge
Ja maar het ging in deze toch om "de overstap van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement" en daarbij krijg je toch een nieuwe simkaart voor het abonnement ?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi SnijdeA2,

Als je overstapt van Simyo naar een andere Simyo aansluiting ontvang je inderdaad een nieuwe simkaart. Bij het bestellen van een abonnement ontvang je standaard een combisimkaart.

Groetjes,

Alex
hallo, ik heb nu een prepaid reguliere simkaart maar voor mijn nieuwe telefoon heb ik een microsimkaart nodig. 
als ik gewoon een vervangende simkaart bestel, krijg ik dan automatisch een combisimkaart, of moet ik daarvoor nog iets doen?
Badge
Kijk nou eens een paar posts omhoog, daar staat het echt hoor.
Badge +6
hallo, ik heb nu een prepaid reguliere simkaart maar voor mijn nieuwe telefoon heb ik een microsimkaart nodig. 
als ik gewoon een vervangende simkaart bestel, krijg ik dan automatisch een combisimkaart, of moet ik daarvoor nog iets doen?


Beste Daph,

Welkom op het forum!
Wanneer je een abonnement bestelt ontvang je een combi simkaart die je als micro simkaart of al gewone simkaart kan gebruiken.
Wanneer je een prepaid bestelt dan ontvang je eerst een gewone simkaart en de micro simkaart kan je aanvragen via de klantenservice.
Hoi!

Ik heb nu voor ongeveer een jaar een Simyo abbonoment en ik ga binnenkort een iPhone 4 kopen waar dus een micro simkaart in moet. Het liefst wil ik gewoon mijn bundel aanpassen en niet een compleet nieuw abbonoment afsluiten, en ik zag hier boven staan dat sommige simkaarten een combi zijn van een micro-simkaart en een gewone, waar je dus de micro simkaart kan uitdrukken. Maar hoe kan ik zien of dit ook bij mijn simkaart zo is? Het chipje dat er op zit ziet er wel uit alsof hij er uit kan worden gedrukt maar ik zie geen kleine lijntjes ofzo aan de andere kant (de kant waar het simkaart nummer op staat).

Alvast bedankt, gr. Maaike 
Badge +6
Beste Dijkstramaaike,

Welkom op het forum!
Jij hebt bij het bestellen van je abonnement geen combi simkaart ontvangen maar een gewone simkaart.
Je kan via de persoonlijke pagina onder het tabblad 'Selfservice' een vervangende simkaart bestellen dan zal je een combi simkaart ontvangen. Mocht je een internetbundel bij je abonnement willen dan kan je dit aanvragen via je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Bundels aanpassen'.

Reageer