.

Beantwoord

micro sim

  • 7 November 2012
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Op de site van Simyo las ik dat de sim kaart van Simyo als gewone simkaart kan worden gebruikt en als micro sim. Zie bijlage. Direct een prepaid kaart besteld en keurig ontvangen. Er kan echter geen micro sim uit worden gedrukt. Omdat ik er niets voor voel om de ontvangen simkaart te beschadigen, toch maar via selfservice een vervangende simkaart besteld. Deze zou wel zowel als gewone simkaart gebruikt kunnen worden als geschikt zijn als microsim. 
Kost wel weer 5 euro bel tegoed. Voel me wel misleid.
icon

Beste antwoord door Wayne 8 November 2012, 16:01

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum prepaiduser,

Je hebt helemaal gelijk. We gaan dit zo snel mogelijk aanpassen en ik zal de kosten voor de vervangende simkaart opnieuw aan jouw beltegoed toevoegen.
Hoi,

Ik heb een normaal simkaartje, vanwege een i-foon een micro simkaartje nodig, hoe kan ik dit bestellen? Zijn er kosten aan verbonden?
Badge +2
Beste Samme Goudberg,

Je kan hier voor een vervangende simkaart aanvragen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Nadat je bent ingelogd kan je onder het tabblad 'selfservice' een vervangende simkaart aanvragen. De nieuwe simkaarten die wij tegenwoordig leveren zij zogenaamde 'combisimkaarten'. Hierbij kan je zelf kiezen hoe je deze wenst te gebruiken, als normale of als microsimkaart.

Groetjes,

Arie

Reageer