Skip to main content
Vraag

Meerdere simkaarten activeren

• September 2, 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Hoi, nieuw bij Simyo en ik heb een vraag:

Ik heb voor mezelf en mijn (minderjarige) zoon simyo afgesloten met nummerbehoud.

Nu heb ik twee simkaarten liggen, die we morgen moeten activeren maar ik kan nergens vinden of de sims al aan een nummer gekoppeld zijn, en zo ja welke sim voor mij is en welke voor mijn zoon (alle info is op mijn naam).

Kunnen we elk een random sim pakken en komt het goed bij activatie? Of is er een van mij en een van hem? En in het laatste geval, hoe weet ik welke de goede is?

We zijn morgen beide op een andere locatie en dus wisselen als het is omgedraaid is lastig.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • September 2, 2025

Kan je als je inlogt in Mijn Simyo, onder Instelling → Simkaart niet het simkaart nummer inzien?

Dat zou overeen moeten komen met het simkaart nummer op de simkaart.

• auteur
  • Beginner
  • September 3, 2025

Ik zie op mijn Simyo alleen maar “welkom, we gaan van start” en iets met wachten op de grote dag.

Ik ga er maar vanuit dat de sim dan gekoppeld wordt bij het activeren en het dus nu niet uitmaakt wie welke meeneemt.

Bedankt!

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 3, 2025

Hi ​@PetKw,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen!

Het is goed om te weten dat je simkaart al gekoppeld is aan je telefoonnummer. Het is dus niet zo dat je een willekeurige simkaart kunt activeren en gebruiken. 

Ik zie dat de simkaarten inmiddels zijn geactiveerd. Via Mijn Simyo kun je het simkaartnummer terug zien, deze dient overeen te komen met het nummer wat op de achterkant van de simkaart staat.

Ik hoor graag van je of het is gelukt hiermee!

Bedankt voor je hulp! ​@Groentjuh 😊

Groetjes,
Roeqajja