.

Beantwoord

Maakt een vervangende simkaart de oude onbruikbaar?

  • 4 July 2015
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Mijn mobiel is vandaag gestolen en ik heb direct mijn simkaart geblokkeerd. Als ik nu een vervangende aanvraag en mijn simkaart deblokkeer omdat ik deze zelf wil gebruiken. Betekend dit dat mijn oude simkaart ook nog bruikbaar is voor de persoon die hem heeft gestolen?
icon

Beste antwoord door Renoster 4 July 2015, 05:59

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Goedemorgen michael107

Wat een misselijk makende streek om andermans eigendommen onrechtmatig toe te eigenen.
Goed van je dat je de boel direct hebt geblokkeerd, zo kunnen er geen kosten meer gemaakt worden.

Als je een vervangende simkaart besteld wordt je oude niet alsnog actief.
Wanneer je de nieuwe simkaart thuis hebt wordt deze aangemeld op het netwerk met je eigen 06 nummer, de oude simkaart wordt nooit meer actief.
De nieuwe bestel je op je persoonlijke pagina, maar dat zal je al wel weten.

Vraagje: heb je anti-theft op je toestel, want dan zou je hem ook nog kunnen traceren.

Hoop dat ik je zo voorlopig even geholpen heb op deze vroege morgen.

Ondanks alles een fijn weekend gewenst.

R.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi michael107,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat een vervelend bericht. :(

Ik zie dat Renoster(super bedankt!) je al perfect heeft geholpen.
Op het moment dat je de nieuwe simkaart activeert, wordt de oude waardeloos:D

Is alles zo helder?
Ja super beide! bedankt voor de snelle reactie en alles is duidelijk 🙂 Ik ben nu via apparaat beheer van android aan het bijhouden of iemand op mijn mobiel actief is, dan kan ik gelijk zien waar ook. En samsung heeft ook nog een eigen service (find my mobile), maar zolang mijn mobiel niet wordt aangezet kan ik niks doen met deze programma's.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi micheal107,

Erg fijn om te horen dat het duidelijk is 🙂 We helpen je graag. Ook slim dat je kijkt via die wegen of je mobiel toch terug te vinden is. Hopelijk lukt het om hem terug te vinden.

Je weet ons nu in ieder geval ook te vinden voor vragen en opmerkingen 😃

Reageer