.

Beantwoord

Lang niet gebeld

  • 18 July 2012
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

Badge
Ik heb een dochter die is verstandelijk gehandicapt.
Zelf belt ze niet op maar de famili belt regelmatig.
Als ik bij hasar ben bel ik met haar toestel maar nu was ik heel lang ziek.
Uiteindelijk blijkt het hele nummer niet meer te bestaan ook inloggen met haaqr nummer is onmogelijk.
Is dit, zonder enig bericht vooraf een normale zaak?
WAT MOET IK VOOR MIJN DOCHTER DOEN
icon

Beste antwoord door Natascha 23 July 2012, 09:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Beste Jurgendamen,

Welkom op het forum!
Kan je mij in een PM mij het telefoonnummer van je dochter sturen. Wanneer ik het telefoonnummer heb ontvangen zal ik het voor je gaan nakijken in ons systeem.
Badge
Dag Natascha,

Wat is een PM?

Het 06 nummer van haar is = *****

Groet, Juergendamen
Badge +2
Hoi Jurgendamen,

Vervelend dat het nummer niet meer lijkt te bestaan! Kan me voorstellen dat dat even schrikken is en erg vervelend.
Vandaag zijn we helaas gesloten - ik reageer even vanuit huis - en kunnen we dus niet kijken wat er aan de hand is. Morgen zullen we daarom pas terug kunnen komen op je vraag.

Ik heb je reactie zojuist ook even veranderd aangezien het beter is om geen prive-gegevens online te zetten. Ik heb de gegevens aan mijn collega doorgegeven in een prive-bericht.

Voor nu een fijne dag nog en tot morgen!

Groet,
Ellen

P.S. PM is de afkorting van Private Message. We zullen het in het vervolg even uitschrijven, aangezien niet iedereen natuurlijk weet waar die afkortingen voor staan. Excuses!
Badge +6
Ik heb een dochter die is verstandelijk gehandicapt.
Zelf belt ze niet op maar de famili belt regelmatig.
Als ik bij hasar ben bel ik met haar toestel maar nu was ik heel lang ziek.
Uiteindelijk blijkt het hele nummer niet meer te bestaan ook inloggen met haaqr nummer is onmogelijk.
Is dit, zonder enig bericht vooraf een normale zaak?
WAT MOET IK VOOR MIJN DOCHTER DOEN


Beste Jurgendamen,

Ik heb het voor je nagekeken in het systeem. De aansluiting van je dochter is afgesloten omdat er langer dan 6 maanden geen gebruik is gemaakt van de aansluiting. Conform onze algemene voorwaarden is de aansluiting opgeheven. Mocht je nog gebruik willen maken van de diensten van Simyo dan kan je via de website een nieuwe simkaart bestellen.

Reageer