.

Beantwoord

Kunnen jullie mij de activatiecode voor eSIM doorsturen?

  • 10 February 2023
  • 5 reacties
  • 104 Bekeken

Badge

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon is gereset. Kunnen jullie een activatiecode sturen?

Thanks!

icon

Beste antwoord door Groentjuh 11 February 2023, 22:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon is gereset. Kunnen jullie een activatiecode sturen?

Naast het ontvangen van een SMSje is het ook mogelijk om via iDeal toestemming te geven om de eSim op een toestel te installeren. Meer informatie hierover kun je hier lezen.

Ik weet overigens niet of de Simyo moderatoren (= Simyo medewerker) jouw nickname toelaten.

Badge

Dacht gelijk aan een scam.. zal eens kijken thanks

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @MrSimyo,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de validatiecode van je eSIM niet kunt ontvangen per sms!

Wij hebben sinds kort een andere methode om je eSIM te kunnen installeren, inderdaad via een iDeal-betaling van €0,01 cent. Bedankt voor het delen van de link met de uitleg hiervoor @Groentjuh 😊. Dit wordt gewaardeerd! Ik zie op je aansluiting dat het installeren van je eSIM hiermee is gelukt.

Wat betreft je gebruikersnaam, heb ik even nagevraagd of het wel toegestaan is. Een username waarbij het lijkt of je betrokken bent bij de organisatie is niet toegestaan. Ik wil je daarom vragen of je mij via een privébericht wilt voorzien van een nieuwe username zodat ik dit kan wijzigen voor je :). Nogmaals bedankt voor het aankaarten hiervan @Groentjuh!

Groetjes,
Roeqajja

Ik kan geen activatiecode meer via sms ontvangen, omdat mijn oude abonnement niet meer werkt. Kan ik een activatiecode per mail ontvangen? Ik kan hem ook niet aanvragen met Ideal omdat ik afgelopen week mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd… Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Soofje010920,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer