Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon is gereset. Kunnen jullie een activatiecode sturen?
Thanks!
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon is gereset. Kunnen jullie een activatiecode sturen?
Thanks!
Hallo, ik heb een nieuwe telefoon en mijn oude telefoon is gereset. Kunnen jullie een activatiecode sturen?
Naast het ontvangen van een SMSje is het ook mogelijk om via iDeal toestemming te geven om de eSim op een toestel te installeren. Meer informatie hierover kun je hier lezen.
Ik weet overigens niet of de Simyo moderatoren (= Simyo medewerker) jouw nickname toelaten.
Dacht gelijk aan een scam.. zal eens kijken thanks
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de validatiecode van je eSIM niet kunt ontvangen per sms!
Wij hebben sinds kort een andere methode om je eSIM te kunnen installeren, inderdaad via een iDeal-betaling van €0,01 cent. Bedankt voor het delen van de link met de uitleg hiervoor
Wat betreft je gebruikersnaam, heb ik even nagevraagd of het wel toegestaan is. Een username waarbij het lijkt of je betrokken bent bij de organisatie is niet toegestaan. Ik wil je daarom vragen of je mij via een privébericht wilt voorzien van een nieuwe username zodat ik dit kan wijzigen voor je . Nogmaals bedankt voor het aankaarten hiervan
Groetjes,
Roeqajja
Ik kan geen activatiecode meer via sms ontvangen, omdat mijn oude abonnement niet meer werkt. Kan ik een activatiecode per mail ontvangen? Ik kan hem ook niet aanvragen met Ideal omdat ik afgelopen week mijn bankrekeningnummer heb gewijzigd… Alvast bedankt!
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Dan zorg ik ervoor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt zodat je de eSIM kunt installeren op je telefoon .
Groetjes,
Roeqajja
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.