.

Beantwoord

krijg mijn sim kaart niet geactiveerd

  • 6 April 2013
  • 2 reacties
  • 212 Bekeken

ik heb een vervangende sim kaart aangervraagd en die is gisteren binnen gekomen. maar op het moment dat ik hem in mijn telefoon doet( blackberry torche 9800) dan vind mijn toestel de sim kaart niet. hoe zorg ik ervoor dat ik mijn sim kaart weer kan gaan gebruiken? alvast bedankt! 
icon

Beste antwoord door Manisha 9 April 2013, 17:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
De pin- en puk code van je Simyo simkaart vind je terug op je persoonlijke pagina via Mijn Simyo onder het tabblad ‘Mijn gegevens’.

Let op: indien je de pincode via het toestel hebt gewijzigd, dan blijft de oorspronkelijke pincode zichtbaar via Mijn Simyo. Zorg dus dat je de zelfgekozen pincode niet vergeet!
Reputatie 2
Badge +4
Hoi Thomkorevaar,

Welkom op het Simyo forum!
Ik zie dat je de vervangende simkaart nog niet hebt geactiveerd. Je kunt dit doen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl onder het tabblad 'mijn gegevens & simkaart'. Na activatie van de vervangende simkaart zul je deze kunnen gebruiken in de Blackberry als deze simlockvrij is.

Graag verneem ik of het hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha

Reageer