Skip to main content
Beantwoord

Krijg de melding 'Deze telefoon heeft geen eSIM', hoe kan dit?

  • 26 July 2024
  • 9 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een nieuwe iPhone 15, een prepaid eSIM aangevraagd bij simyo en log nu in op de app om de eSIM te activeren. 

Enige wat ik krijg is de knop: Aan de slag. Ik klik erop en dan krijg ik de melding:
“Deze telefoon heeft geen eSIM”

Wat natuurlijk niet klopt. Herkent iemand dit?

 

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Quake,

Bedankt voor je bericht.

Wat gek dat je deze melding ontvangt. Heb je voor mij een screenshot van deze melding. Blijf je de melding ontvangen als je de app verwijderd en opnieuw download?

Is je toestel gekocht in Nederland? Na welke stap ontvang je de melding?

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Groetjes,
Ashley

Kon niet meer reageren met mijn oude forum account aangezien mijn nummer verhuist is. 

Kan het zijn dat the simyo app nog niet klaar is voor iOS 18? misschien is het feedback voor de ontwikkelaars. Dit zijn de schermen die ik krijg. NL iPhone 15 iOS18 Public Beta 2

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Qasie,

Bedankt voor de screenshots! Ik heb dit even intern doorgezet voor onderzoek. Zodra ik een terugkoppeling heb zal ik contact met je opnemen. 

Groetjes,
Seren

Probleem zit hem inderdaad in het feit dat de simyo app nog niet klaar is voor IOS18. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Qasie,

Mag ik vragen waarom je dit denkt? Dan kan ik dit intern ook delen en navraag doen. Bedankt!

Groetjes,
Seren

Ik had iOS 18 beta op mijn telefoon waarbij het activeren niet lukte, deze toen terug gezet naar iOS 17 en daar mee werkte het wel.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Qasie,

Bedankt voor je reactie.

Goed om te horen dat het is gelukt met de andere IOS versie. 

Groetjes,
Ashley

Bedankt, daarmee is het natuurlijk nog niet opgelost, iOS 18 komt waarschijnlijk rond 16 sept. uit. Dus waarschijnlijk nog steeds goed om te checken met de app developers.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Qasie,

Bedankt voor je reactie. 

Dit is intern doorgezet en wordt naar gekeken.

Hopelijk is dit probleem op tijd opgelost. 😊

Groetjes,
Ashley

Reageer