.

Beantwoord

Keuze activeren SIM ontbreekt in Mijn Simyo, hoe los ik dit op?

  • 11 April 2015
  • 8 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb een vervangende SIM ontvangen maar op Mijn Simyo is de keuze activeren niet aanwezig
Kan iemand mij helpen ?
icon

Beste antwoord door Charlene 13 April 2015, 12:48

Bekijk originele reactie

8 reacties

Eerst even wat vragen :)

Heb je Sim Only of Prepaid?

Heb je een mail of brief met bijbehorende instructies gehad? Staat de eventuele mail niet in je spamfolder?
Sim Only.

Er zat een instructie formulier bij de simkaart. Hier staat op dat ik mijn instellingen de optie activeren simkaart moet zien. Deze is echter niet aanwezig als in inlog.
Als je bij je mijn Simyo bent, tabblad Mijn gegevens zie je als het goed is een simkaart nummer staan. Komt deze overeen met je nieuwe Sim?

Mocht dit toevallig zo zijn dan kun je met je nieuwe pin de simkaart gebruiken.

Anders even wachten op een moderator maar het is weekend dus zijn er minder moderators aanwezig op het forum. Als je twitter heb kun je daar vragen om hulp, misschien heb je dan meer kans.
Nee helaas, dit is nog mijn oude simkaart.

Ik heb gisteravond op Twitter een bericht achter gelaten, dus ik hoop dat er snel iemand is die me kan helpen 🙂
Badge +8
Hoi Sven Leeuw,

Ik zie je Twitter bericht niet terug. Heb je misschien een afgeschermd profiel?
Hier op het forum ben je ook welkom en kun je binnen 1 werkdag antwoord verwachten. Maar ik zie dat je inmiddels al gebeld hebt met mijn collega Brandon 🙂
Hij heeft de IT afdeling jouw simkaart laten activeren, en als het goed is heb jij al een email met je nieuwe PIN en PUKcode ontvangen.
Sorry voor het eventuele ongemak.

Kun je hier laten weten of alles nu werkt?

Bedankt voor de ondersteuning, Raytje 🙂

Groetjes,
Charlene
Ja klopt, alles is vanochtend geregeld. Er stond iets verkeerd in mijn account en dat hebben ze opgelost.

Dus alles werkt nu goed!
Toppie 😃
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Sven,

Wat fijn om te lezen:D En dankjewel voor je terugkoppeling!

Reageer