Skip to main content
Beantwoord

kan niet inloggen in app

• March 21, 2026
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Sinds vorige week staat er bij Simyo esim "Alleen Noodoproepen". Ik kon niet meer inloggen in de app. Heb het wachtwoord gereset, maar inloggen met telefoonnummer en nieuwe wachtwoord lukt nog steeds niet. Kan het zijn dat het nummer verlopen is? Ik gebruik een esim prepaid kaart. Ik heb geen melding o.i.d. gehad dat deze op het punt stond te verlopen.

Beste antwoord door Sedat

Hoi ​@Manfred73,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen verbinding hebt en niet kunt inloggen! Ik begrijp dat dit vervelend is als je geen melding hebt gehad over het verlopen van je nummer.

Zo te zien is je prepaidaansluiting beëindigd, waardoor je inderdaad niet meer kunt inloggen op Mijn Simyo. In dat geval krijg je bij het inloggen de melding dat het 06-nummer of wachtwoord onjuist is. Als er een half jaar geen gebruik wordt gemaakt van het nummer, wordt het automatisch afgesloten.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit intern overleggen met de betreffende afdeling en kijken wat er nog mogelijk is.

En ​@Ron H bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat

3 reacties

Ron H
Forum|alt.badge.img+6
  • Know-it-all
  • March 21, 2026

Hoelang heb je het nummer niet gebruikt?
misschien klopt het e-mailadres niet meer in je account.

• auteur
  • Beginner
  • March 21, 2026

Is al minstens 2 maanden geleden dat ik het nummer gebruikt heb (misschien wel langer nog). Gebruik het alleen als tweede sim. Het emailadres klopt nog.

Sedat
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • March 23, 2026

Hoi ​@Manfred73,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je geen verbinding hebt en niet kunt inloggen! Ik begrijp dat dit vervelend is als je geen melding hebt gehad over het verlopen van je nummer.

Zo te zien is je prepaidaansluiting beëindigd, waardoor je inderdaad niet meer kunt inloggen op Mijn Simyo. In dat geval krijg je bij het inloggen de melding dat het 06-nummer of wachtwoord onjuist is. Als er een half jaar geen gebruik wordt gemaakt van het nummer, wordt het automatisch afgesloten.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kan ik dit intern overleggen met de betreffende afdeling en kijken wat er nog mogelijk is.

En ​@Ron H bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Sedat