.

Beantwoord

Kan nergens Simkaart activeren in Mijn Simyo

  • 15 January 2014
  • 2 reacties
  • 758 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Net mail gehad dat ik mijn simkaart vandaag moet activeren omdat morgen nummerbehoud wordt doorgevoerd. Echter als ik op simyo.nl/activeren verder klik kom ik op Mijn Simyo en zie ik nergens iets staan over simkaart activeren. Waar moet ik dit doen? Er staat ook niks bij mijn instellingen & simkaart.

Louis

Edit: lees hier dat je prepaid simkaart niet hoeft te activeren, klopt dat? Ook met nummerbehoud?https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-activeren-lukt-niet-15781/
icon

Beste antwoord door Scotsman 15 January 2014, 08:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Een nieuwe prepaid simkaart hoeft inderdaad niet geactiveerd te worden. Verder gebeurt het overzetten van je nummer altijd op een werkdag, maar wanneer precies is niet te zeggen. Meestal is het gebeurd voor het einde van de middag.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Leauwie,

Ik zie dat je een prepaid aansluiting hebt bij ons. Je hoeft je simkaart dan inderdaad niet te activeren. In het systeem zie ik dat je telefoonnummer vandaag (16/1) wordt over gezet. Kan je even laten weten of je vraag zo beantwoord is?

Bedankt voor het je hulp Scotsman.

Groetjes,

Alex

Reageer