.

Beantwoord

Kan je de pincode veranderen?

  • 29 August 2013
  • 8 reacties
  • 834 Bekeken

Badge
Kan je ook je pincode veranderen?
icon

Beste antwoord door MartijnR 29 August 2013, 12:15

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi J. Overduin,

Ja in je telefoon wel maar niet op de website. Tip: onthou deze dan goed anders heb je straks je PUK code nodig.

mvg,
Martijn.
Badge +6
Hoi J. Overduin,

Welkom op het forum! :)

En Martijn® dank voor het antwoord ;)

Een kleine toevoeging: de mogelijkheid om je pincode aan te passen in je toestel vind je meestal onder Instellingen > Beveiliging o.i.d.
Badge
Fijn!!! Ook ik heb hier iets aan gehad! Dank jullie wel!:o
Badge +6
Fijn!!! Ook ik heb hier iets aan gehad! Dank jullie wel!:o

Graag gedaan en een fijne dag.
Kan je ook je pincode veranderen?

Dikke onzin, je kunt hem helemaal niet uitschakelen.. Telefoon is van mijn dochter en ik kan moeilijk van haar verwachten dat ze haar pincode kan onthouden.. Slechte zaak van Simyo!
Reputatie 7
Badge +9
Bij mijn weten kan je op elke telefoon de pincode van je sim zowel veranderen als uitschakelen, dit heeft niets met Simyo te maken.
Badge +6
Dikke onzin, je kunt hem helemaal niet uitschakelen.. Telefoon is van mijn dochter en ik kan moeilijk van haar verwachten dat ze haar pincode kan onthouden.. Slechte zaak van Simyo!

Hoi mathilda,

Welkom op het forum.

Dat je een pincode moet invoeren om gebruik te maken van je simkaart wordt bepaald door je telefoon, niet door Simyo.

Ik vind het vervelend als het klaarblijkelijk niet mogelijk is om dit uit te zetten in de telefoon die je dochter gebruikt. Misschien is het een idee om de pincode te wijzigen naar bijvoorbeeld 0000? :)

@Scotsman dankjewel voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +9
Dikke onzin, je kunt hem helemaal niet uitschakelen.. Telefoon is van mijn dochter en ik kan moeilijk van haar verwachten dat ze haar pincode kan onthouden.. Slechte zaak van Simyo!

Niet iets roepen dat niet klopt. Scotsman heeft gelijk.

Uw posting zou je kunnen scharen onder de groep ongenuanceerde uitspraken. Zullen we het daar op houden? :rolleyes:

Reageer