.

Beantwoord

Kan ik twee actieven simkaarten tegelijkertijd hebben?

  • 25 April 2015
  • 6 reacties
  • 484 Bekeken

Ik krijg een sumsung note 3 alleen hier heb ik een micro simkaart voor nodig.
Af en toe met een feestje wil ik me oude telefoon meenemen voor de veiligheid dat me andere niet kapot gaat, maar hier zit dan me oude simkaart in. kunnen deze alle 2 actief zijn of kan dit niet?.. en wat zou eventueel een andere oplossing zijn dat ik me oude telefoon wel mee kan nemen?
icon

Beste antwoord door de leon 26 April 2015, 14:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Een extra prepaid sim in de oude telefoon. Bij simyo 1 aansluiting per simkaart.
Reputatie 4
Badge +8
Beste Joyce,

Bij Simyo ontvang je een 3-in-1 simkaart, waaruit je dan de juiste maat simkaart kunt drukken.
Als je nu mal bewaart, waaruit je nu de micro simkaart hebt uitgedrukt (voor je Samsung Note 3), dan kun je altijd weer die micro simkaart weer in die mal drukken (uiteraard voorzichtig doen), zodat je weer een standaard simkaart hebt voor je oude mobiele telefoon.
En mocht de micro simkaart niet helemaal blijven zitten in de mal (voor de standaard simkaart), dan kun je aan de achterzijde een stukje plakband plakken.

Een andere goede oplossing heeft Friesian hierboven beschreven, maar dan heb je wel twee verschillende telefoonnummers.

Dus maak voor jezelf de beste keuze hierin!
Reputatie 7
Badge +9
dan kun je altijd weer die micro simkaart weer in die mal drukken (uiteraard voorzichtig doen), zodat je weer een standaard simkaart hebt voor je oude mobiele telefoon.


Mocht je vaker een simwisseling doen, dan raad ik je aan om een simkaart adapter te kopen. Die zijn overal verkrijgbaar (via internet of in een 'Turks' telefoonwinkeltje in de stad

).
Reputatie 7
Badge +9
;):D
Reputatie 4
Badge +8
Beste de leon,

Bedankt, voor de super mooie aanvulling, op wat ik heb geschreven richting "Joyce".
Dankzij jouw afbeelding wordt het nog duidelijker.
En wat je schreef, je kunt inderdaad aparte sim-adapters in de winkel kopen of bestellen via een online winkel.
Ik weet toevallig dat de Mediamarkt en The Phone House deze adapters ook verkopen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi joyce hoogerwerf, welkom op het Simyo forum :)

Slim dat je je telefoon niet mee wil nemen naar elk feestje! Het is bij Simyo helaas niet mogelijk om twee actieve simkaarten op hetzelfde moment te hebben. Daarom zijn de tips hierboven het beste alternatief 🙂. Persoonlijk heb ik de voorkeur voor een sim adapter, omdat deze speciaal ontwikkeld zijn voor dit doel. Het omhulseltje van de 2/3-in-1 simkaart is dat niet en kan vast blijven zitten in je telefoon. Dat willen wij niet op ons geweten hebben 😉.

Groetjes, Tiury

Bedankt de leon voor je duidelijke antwoord 🙂. MichD en Friesian, bedankt voor jullie reactie 🙂.

Reageer