.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk de oude simkaart gebruiken voor mijn vervangende telefoon?

  • 29 August 2014
  • 4 reacties
  • 774 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Apple heeft net aangekondigd dat ze batterijen gratis gaan vervangen. Aangezien mijn batterij zeker aan vervanging toe is, ga ik dat ook zeker doen. Maar dan ben ik dus wel een paar dagen mijn telefoon kwijt. Ik heb echter nog wel een oude iphone liggen die ik zou kunnen gebruiken. Hier is echter een andere simkaart voor nodig, die ik ook nog heb van jullie. Zou het mogelijk zijn om deze simkaart weer te activeren voor een aantal dagen, zodat ik wel gebruik kan maken van die telefoon. Of hebben jullie een andere oplossing voor dit probleem?
icon

Beste antwoord door Scotsman 29 August 2014, 15:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Die oude simkaart is rijp voor de prullenbak als die is gekoppeld aan je huidige Simyo aansluiting. Natuurlijk niet als het een andere actieve Simyo aansluiting betreft. Wat je kunt overwegen is tijdelijk een simadapter met daarin je huidige nanosim in je oude iPhone te stoppen. Je doet dit wel op eigen risico want ik heb wel eens gelezen dat het gebruik van een adapter voor problemen en zelfs schade kan zorgen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi rvugt,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat leuk dat Apple gratis je batterij vervangt! Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen 😉 Scotsman heeft je vraag beantwoord en je een tip gegeven. De oude simkaart kan je inderdaad weggooien. Het is een optie om een sim adapter te gebruiken. Kan je hier iets mee? :)

@Scotsman; bedankt voor het meedenken!
Badge
Hoi rvugt,

Welkom op het forum van Simyo.

Wat leuk dat Apple gratis je batterij vervangt! Daar zou ik ook geen nee tegen zeggen 😉 Scotsman heeft je vraag beantwoord en je een tip gegeven. De oude simkaart kan je inderdaad weggooien. Het is een optie om een sim adapter te gebruiken. Kan je hier iets mee? :)

@Scotsman; bedankt voor het meedenken!


Bedankt voor het antwoord inderdaad. Kan ik wel wat mee. Weet in ieder geval wat mijn opties zijn. Misschien aantal dagen zonder telefoon zitten niet het ergste.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi rvugt,

Bedankt voor je terugkoppeling. Fijn om te horen dat je wat met het antwoord kan 🙂

We zien je graag terug op het forum.

Reageer