Ik heb een prepaid sim card in mijn mobiel. Die wil omzetten naar sim only (dus abonnement) en er tegelijkertijd een e-sim van maken. Kan dit via mijn simyo zonder dat ik een nieuwe sim card toegestuurd moet krijgen? Ik snap wel dat die nieuwe sim card uiteindelijk niet gebruikt gaat worden maar ik kan me voostellen dat het omzetten van prepaid naar abonnement niet kan zonder nieuwe fysieke card (net zo goed als je een nieuwe card moet gebruiken als je overstapt van abonnement naar prepaid).
Kan ik prepaid nummer met sim card omzetten naar sim only e-sim zonder nieuwe card te moeten installeren?
Beste antwoord door Nihad
Hoi
Bedankt voor je bericht. Als jouw toestel geschikt is dan is het geen enkel probleem om van jouw fysieke simkaart een eSIM te maken. Dit doe je via de Simyo App bij Instellingen onder het kopje Simkaart. Om van een prepaid naar sim-only over te stappen heb je geen nieuwe simkaart nodig. Dit wordt namelijk binnen 24 uur overgezet in het systeem. Mocht je weer terug willen van sim-only naar prepaid dan zou je wel een nieuwe bestelling moeten plaatsen met nummerbehoud.
Ik hoop je hier genoeg over geïnformeerd te hebben. Bedankt
Groetjes,
Nihad
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.