Skip to main content
antwoord

Kan ik op de hoogte gehouden worden van de E- sim beschikbaarheid voor mijn A 26 Galaxy 5 G telefoon?

• October 27, 2025
  • 5 reacties
  • 53 Bekeken

Is er misschien iets bekend over de E- sim beschikbaarheid voor de A 26 Galaxy 5G tel?

Beste antwoord door Friesian

Beste ​@A10 en ​@Amy .

Ik heb nog extra gekeken op Tweakers wat betreft de Galaxy A26.

Bij kenmerken staat duidelijk aangegeven dat het een dual sim toestel betreft waar in simkaartslot 1 en simkaartslot 2 een nano simkaart (gedeeld met sd kaart) past. 

De telefoon heeft geen ingebouwde simkaart (embedded sim / Esim). 

Er komt geen beschikbaarheid voor Esim zoals ​@JanD feitelijk juist aangeeft, bij geen enkele provider, dus ook niet bij Simyo.

Je kunt geen beschikbaarheid geven/melden voor iets wat een telefoon niet heeft. 

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • October 27, 2025

Beste ​@A10 Ik heb de specificaties van de telefoon bij Samsung even bekeken, maar deze telefoon ondersteunt geen embedded sim oftewel e-sim voor zover ik kan zien, alleen fysieke simkaarten.

Dus als jouw toestel het technisch niet ondersteunt kan Simyo je helaas ook niet verder helpen.

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • October 28, 2025

Hoi ​@A10,

Bedankt voor je bericht. 

Helaas hebben wij hier geen inzicht in. Je kan hiervoor het beste onze website in de gaten houden. 

Bedankt voor je reactie ​@JanD

Groetjes,
Amy

Friesian
  • Forum Expert
  • antwoord
  • October 28, 2025

Beste ​@A10 en ​@Amy .

Ik heb nog extra gekeken op Tweakers wat betreft de Galaxy A26.

Bij kenmerken staat duidelijk aangegeven dat het een dual sim toestel betreft waar in simkaartslot 1 en simkaartslot 2 een nano simkaart (gedeeld met sd kaart) past. 

De telefoon heeft geen ingebouwde simkaart (embedded sim / Esim). 

Er komt geen beschikbaarheid voor Esim zoals ​@JanD feitelijk juist aangeeft, bij geen enkele provider, dus ook niet bij Simyo.

Je kunt geen beschikbaarheid geven/melden voor iets wat een telefoon niet heeft. 

• auteur
  • Beginner
  • October 30, 2025

Duidelijk.

Vr. groet, A10

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • October 31, 2025

​@Friesian Bedankt voor het checken en je heldere uitleg!