.

Beantwoord

Kan ik mijn oude normale simkaart opnieuw gebruiken of van een nano weer een normale simkaart maken?

  • 7 June 2017
  • 1 reactie
  • 527 Bekeken

Hallo,

Momenteel heb ik een simkaart die alleen als 'normaal' en 'micro' gebruikt kan worden. Nu kan ik een iPhone lenen waar een 'nano' simkaart in moet, dus heb ik bij jullie een nieuwe simkaart besteld die ook dit formaat heeft. Als ik de iPhone weer terug geef zal ik weer een normale simkaart nodig hebben. Kan ik dan mijn huidige simkaart weer opnieuw in gebruik nemen? Of kan die nieuwe ook weer terug in elkaar gemonteerd worden naar 'normaal'? Of is het dan de bedoeling dat ik een opnieuw een nieuwe simkaart aanvraag?

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hartelijke groet, Sietske
icon

Beste antwoord door Asma 9 June 2017, 15:26

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sietshki,

Welkom op het Forum!

Goede vraag. Helaas is het niet mogelijk om een oude simkaart weer te heractiveren. Op het moment dat je een nieuwe simkaart bestelt en de nano simkaart hieruit klikt, kun je 'm niet helemaal weer ombouwen naar een normaal simkaartformaat. Als jij je simkaart toch vergroot door 'm terug te plaatsen en in je telefoon doet, kan het voorkomen dat je simkaart contact verliest. Je kunt proberen er een plakbandje op te plakken zodat het beter blijft zitten. Ik kan alleen niet garanderen dat het hier goed mee blijft werken

Het beste wat je kunt doen is een simkaartvergroter kopen in een telefoonwinkel of om een vervangende simkaart aan te vragen. Zo weet je zeker dat je simkaart goed zal werken.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer