Skip to main content

Ik (nou ja, een kennis van me, maar voor het gemak “ik”) heb een Sim Only abbonnement bij Simyo en wil graag met SamenKorting een (Sim Only) abbonnement openen voor een familielid. Voor mezelf heb ik een fysieke simkaart.

 

Bij het aanvragen van het SamenKorting abbonnement word ik niet gevraagd of het nieuwe abbonnement een eSIM of een fysieke simkaart moet zijn. Is het mogelijk om dit nieuwe abbonnement een eSIM te laten zijn, of wordt dit noodzakelijkerwijs ook een fysieke simkaart?

 

Dank je wel!

Hoi @tomsmeding,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt! Ik heb dit zelf ook even getest en het klopt inderdaad dat je niet kan kiezen wat voor simkaart je wilt als je een bestelling plaatst via de samen korting link. Wel heb ik dit voorgelegd bij de juiste afdeling, wellicht dat er in de toekomst dan een optie komt om hier wel een keuze in te kunnen maken 😊.

Voor nu zou je dus een fysieke simkaart opgestuurd krijgen. Wel kan je altijd achteraf (als de telefoon geschikt is voor onze eSIM) overstappen van een fysieke simkaart naar een eSIM via de Mijn Simyo app. Dit kan via Instellingen > Simkaart > Overstappen naar eSIM.

Hopelijk geeft dit meer duidelijkheid.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy


Reageer