.

Beantwoord

Kan ik een nieuw nummer aanvragen?

  • 2 January 2014
  • 6 reacties
  • 1726 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Kan ik een nieuw nummer aanvragen.Dit in doordat ik lastig gevallen word door een anoniem nummer.
icon

Beste antwoord door Charlene 3 January 2014, 12:26

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Je zult dan een nieuwe aansluiting moeten aanvragen, waarna je dan je oude aansluiting opzegt (of er toch bij houdt). Per adres kun je meerdere aansluitingen aanvragen. Ik meen dat dit er 5 zijn.
Badge +8
Kan ik een nieuw nummer aanvragen.Dit in doordat ik lastig gevallen word door een anoniem nummer.

Hoi Cock,

Wat RicoK aangeeft is gelukkig niet waar. Een nieuw nummer vraag je gewoon aan bij de klantenservice, kan ook hier. We maken dat in één werkdag voor je in orde. De kosten bedragen €5.
Als je hier kunt bevestigen dat je akkoord gaat met die kosten, dan gaan we het voor je regelen.

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Oke, ik was in de veronderstelling dat zoiets simpels toch niet zo simpel was, maar dat is dus wel zo. Gelukkig maar.
Badge +6
Oke, ik was in de veronderstelling dat zoiets simpels toch niet zo simpel was, maar dat is dus wel zo. Gelukkig maar.

Sommige dingen zijn gelukkig wel simpel 😉.
Hallo,

Ook ik zou graag een nieuw nummer aan willen vragen, is dit mogelijk?

Groetjes, Marlot
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marlot,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is voor mij mogelijk om een nieuwe nummer voor je aan te vragen. Hiervoor worden kosten van €5 voor in rekening gebracht. Als jij een akkoord kunt geven hierop, ga ik het in orde maken voor je. Ik zie je bericht graag tegemoet.

Groetjes,
Angela

Reageer