.

Beantwoord

Kan ik een klacht indienen?

  • 22 March 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Stap je na vele jaren over als klant naar Simyo en gelijk voor dagen onbereikbaar. Ik baal hier ontzettend van. Simkaart ontvangen, nummerbehoud etc. geregeld. Vandaag was het zover maar nee, activatie werkt niet. Simkaart is geblokkeerd. Vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice maar geen oplossing. Nummer is in blokkade bij KPN?? Kan 3 werkdagen duren tot het is opgelost. 

icon

Beste antwoord door Amy 25 March 2024, 11:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @T_alitha,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je graag direct gebruik had willen maken van jouw aansluiting. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Ik zie dat onze technische dienst hiervan al op de hoogte is en dat dit inderdaad binnen 3 werkdagen automatisch wordt opgelost. Helaas kunnen we dit proces niet voor je versnellen. 

Om het een beetje goed te maken heb ik gratis 3000 MB voor je klaargezet in Mijn Simyo. Als de bundels deze week actief worden kan je dit cadeautje terugvinden via Mijn Simyo (app) > Overzicht. Je bepaalt zelf wanneer je dit activeert. 

Hopelijk kan je snel gebruik maken van jouw abonnement! 

Groetjes,
Amy

Ruim 3 werkdagen verder en het werkt nog steeds niet.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @T_alitha,

Bedankt voor je reactie. Ik zie op jouw aansluiting dat alles inmiddels zou moeten werken en er geen error meer staat vermeldt. Zou je de telefoon opnieuw kunnen opstarten zodat de simkaart zich opnieuw kan aanmelden op het netwerk? 

Ik hoor graag of het hierna weer werkt naar behoren. 

Groetjes,
Amy

Reageer