.

Beantwoord

Kan ik een 3-in-1 simkaartje krijgen?

  • 16 April 2015
  • 9 reacties
  • 217 Bekeken

Badge
Hallo ik zie nu dat nieuwe klanten een 3 in1 prepaidsimkaart krijgen maar kom ik als bestaande klant ( uit coulance??) hier ook voor in aanmerking daar ik een nieuwe telefoon wil kopen en daar heb ik een nanokaart voor nodig en dan kan ik afwisselen tussen oude en nieuwe telefoon ( met adapter)
Graag reactie vriendelijke groet marjan
icon

Beste antwoord door RicoK 16 April 2015, 16:00

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Simyo vertoont dikwijls coulance, maar omdat het je eigen keus is een nieuwe telefoon te kopen, waar een afwijkende simkaart in moet, zul je de kosten voor een vervangende simkaart (denk ik) zelf moeten dragen.

Als straks Apple bijvoorbeeld met een iPhone met een nog kleinere simkaart op de proppen komt, dient Simyo de bestaande gebruikers (weer) tegemoet te komen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik snap de vraag overigens wel. Toch moet men het inderdaad zien als het aanvragen van een nieuwe simkaart met -inderdaad- de daaraan verbonden kosten van aanmaak, versturen enz.
Mensen die van nano naar micro gaan, hebben het gemakkelijker. Die kunnen gebruik maken van een adapter.
Die adapter is duurder dan een nieuwe simkaart 😛
Reputatie 7
Badge +9
Die adapter is duurder dan een nieuwe simkaart :p

Nee hoor, hoeft niet....ligt eraan waar je 'm koopt. Die ik heb is een setje van 3...waarmee je tussen alle formaten kunt wisselen. Je moet even bij zo'n 'Turks' telefoonzakie naar binnen stappen. 😉
Ah ja de Turkse winkeltjes vergeten.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Marjan172, leuk om je weer eens terug te zien op het Simyo forum 🙂!

RicoK heeft het hier aan het rechte einde. We sturen eigenlijk alleen gratis nieuwe simkaarten naar klanten, als er technisch is aangetoond dat er iets mis mee is. Mocht je voor een nieuwe telefoon een ander sim nodig hebben, dan dien je hier €5,- voor te betalen. Dit doe je op Mijn Simyo, op het tabblad 'Mijn instellingen & simkaart'. Als dit gratis kon, hadden we dit uiteraard gedaan 🙂.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord, RicoK! En bedankt de leon en Raytje voor jullie toevoeging 🙂.
Ik denk dat ik nu eindelijk van mijn jaren oude siemens naar een smartphone ga overstappen. Ik heb diverse modellen in de telefoonshop op deze site bekeken, maar moet nog een keuze maken. Wat mij wel duidelijk is dat ik een nieuwe simkaart nodig heb.
Als ik via de simyo telefoonshop een telefoon koop, moet ik dan afzonderlijk nog een nieuwe simkaart kopen?
Badge
Bedankt voor het beantwoorden allemaal
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Mark61,

Welkom op het forum.

Leuk dat je overweegt overstappen naar een smartphone. 🙂 Voor de meeste smartphones heb je een micro of een nano simkaart nodig.

Als je een toestel bestelt via de Telefoonshop wordt er geen nieuwe simkaart meegeleverd. Afhankelijk van welke type toestel kan je via Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvragen. Sinds kort leveren wij 3-in-1 simkaarten als je een vervangende simkaart aanvraagt. Zo krijgt je altijd de juiste formaat simkaart in huis.

Bedankt voor het beantwoorden allemaal

Hoi Marjan172,

Bedankt voor je reactie. Graag gedaan 🙂

Reageer