Skip to main content

.

Beantwoord

Kan de blokkade van mijn simkaart af worden gehaald?

  • 9 november 2019
  • 7 reacties
  • 388 Bekeken

Beste Simyo,

Op een of andere manier is mijn simkaart geblokkeerd geraakt, en via de websit zie ik geen popup waarmee ik kan deblokkeren.

Kunnenjullie hem voor mij deblokkeren?

 

Beste antwoord door Jihane

Hoi Ewan, 

Welkom op het Simyo Forum! 

Oh, jee! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een blokkade op je Prepaid simkaart staat terwijl je wel hebt opgewaardeerd. Excuus! Ik heb de blokkade er meteen af gehaald. Je kunt nu weer bellen, sms’en en internetten! 

Laat je het me weten als je ergens anders een vraag over hebt?

Groetjes,

Jihane

Bekijk originele reactie
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

Jihane
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud community manager
  • 10 november 2019

Hoi Ewan, 

Welkom op het Simyo Forum! 

Oh, jee! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een blokkade op je Prepaid simkaart staat terwijl je wel hebt opgewaardeerd. Excuus! Ik heb de blokkade er meteen af gehaald. Je kunt nu weer bellen, sms’en en internetten! 

Laat je het me weten als je ergens anders een vraag over hebt?

Groetjes,

Jihane


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 16 februari 2023

Ik.heb blokkade op mijn telefoon,mijn rekening heb ik betaald hoe lang duurt het voor je weer aangesloten bent,?miep


Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • 16 februari 2023
Almelopiet schreef:

Ik.heb blokkade op mijn telefoon,mijn rekening heb ik betaald hoe lang duurt het voor je weer aangesloten bent,?miep

Dat duurt meestal enkele minuten. Soms is het echter wel benodigd om je toestel opnieuw op te starten.


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 16 februari 2023

Gister betaald maar doet nog niet


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 16 februari 2023

Hoi @Almelopiet,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt, ik ben gelijk even met je mee gaan kijken!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt via Whatsapp met één van mijn collega's. Je simkaart is nog niet gedeblokkeerd omdat je nog een openstaande factuur hebt van december. Nadat deze betaling is voldaan kunnen wij je simkaart deblokkeren :).

Bedankt voor je reactie @Groentjuh!

Groetjes,
Roeqajja


Forum|alt.badge.img
  • Beginner
  • 16 februari 2023

December is betaald


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 17 februari 2023

Hoi @Almelopiet,

Bedankt voor je reactie. Wij hebben je betaling inmiddels binnen, bedankt hiervoor! Je simkaart is nu weer actief, je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten ðŸ˜Š.

Ik wens je een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja