.

Beantwoord

Kan de blokkade van mijn simkaart af worden gehaald?

  • 9 November 2019
  • 7 reacties
  • 377 Bekeken

Beste Simyo,

Op een of andere manier is mijn simkaart geblokkeerd geraakt, en via de websit zie ik geen popup waarmee ik kan deblokkeren.

Kunnenjullie hem voor mij deblokkeren?

 

icon

Beste antwoord door Jihane 10 November 2019, 17:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi Ewan, 

Welkom op het Simyo Forum! 

Oh, jee! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een blokkade op je Prepaid simkaart staat terwijl je wel hebt opgewaardeerd. Excuus! Ik heb de blokkade er meteen af gehaald. Je kunt nu weer bellen, sms’en en internetten! 

Laat je het me weten als je ergens anders een vraag over hebt?

Groetjes,

Jihane

Badge

Ik.heb blokkade op mijn telefoon,mijn rekening heb ik betaald hoe lang duurt het voor je weer aangesloten bent,?miep

Reputatie 7
Badge +9

Ik.heb blokkade op mijn telefoon,mijn rekening heb ik betaald hoe lang duurt het voor je weer aangesloten bent,?miep

Dat duurt meestal enkele minuten. Soms is het echter wel benodigd om je toestel opnieuw op te starten.

Badge

Gister betaald maar doet nog niet

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Almelopiet,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt, ik ben gelijk even met je mee gaan kijken!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt via Whatsapp met één van mijn collega's. Je simkaart is nog niet gedeblokkeerd omdat je nog een openstaande factuur hebt van december. Nadat deze betaling is voldaan kunnen wij je simkaart deblokkeren :).

Bedankt voor je reactie @Groentjuh!

Groetjes,
Roeqajja

Badge

December is betaald

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Almelopiet,

Bedankt voor je reactie. Wij hebben je betaling inmiddels binnen, bedankt hiervoor! Je simkaart is nu weer actief, je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten 😊.

Ik wens je een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer