Skip to main content

.

Beste Simyo,

Op een of andere manier is mijn simkaart geblokkeerd geraakt, en via de websit zie ik geen popup waarmee ik kan deblokkeren.

Kunnenjullie hem voor mij deblokkeren?

 

Hoi Ewan, 

Welkom op het Simyo Forum! 

Oh, jee! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie inderdaad dat er een blokkade op je Prepaid simkaart staat terwijl je wel hebt opgewaardeerd. Excuus! Ik heb de blokkade er meteen af gehaald. Je kunt nu weer bellen, sms’en en internetten! 

Laat je het me weten als je ergens anders een vraag over hebt?

Groetjes,

Jihane


Ik.heb blokkade op mijn telefoon,mijn rekening heb ik betaald hoe lang duurt het voor je weer aangesloten bent,?miep


Ik.heb blokkade op mijn telefoon,mijn rekening heb ik betaald hoe lang duurt het voor je weer aangesloten bent,?miep

Dat duurt meestal enkele minuten. Soms is het echter wel benodigd om je toestel opnieuw op te starten.


Gister betaald maar doet nog niet


Hoi @Almelopiet,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt, ik ben gelijk even met je mee gaan kijken!

Ik zie dat je inmiddels contact hebt via Whatsapp met één van mijn collega's. Je simkaart is nog niet gedeblokkeerd omdat je nog een openstaande factuur hebt van december. Nadat deze betaling is voldaan kunnen wij je simkaart deblokkeren 🙂.

Bedankt voor je reactie @Groentjuh!

Groetjes,
Roeqajja


December is betaald


Hoi @Almelopiet,

Bedankt voor je reactie. Wij hebben je betaling inmiddels binnen, bedankt hiervoor! Je simkaart is nu weer actief, je hoeft alleen je telefoon even opnieuw op te starten 😊.

Ik wens je een prettige dag!

Groetjes,
Roeqajja