Skip to main content
antwoord

Kan activeringscode niet ontvangen, wat moet ik doen?

• April 25, 2025
  • 2 reacties
  • 29 Bekeken

Hoi, ik kan mijn esim kaart niet activeren via mijn iPhone 15. Dan heb je een Sm-dp+ adres nodig, maar ik lees dat simyo dat niet aan biedt. Nu kan ik nergens mijn activeringscode zien en kan ik niet mijn nummer gebruiken, kan ik het ook op een andere manier activeren?

Beste antwoord door Seren

Hi ​@Rosa23,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert! Bij Simyo werken wij niet met een SM-DP+ adres of QR-codes om de eSIM te installeren. De eSIM-installatie gaat volledig via de Mijn Simyo app. De link die ​@Scotsman heeft gedeeld en de informatie die hij in zijn bericht heeft gedeeld, is correct. Laat je mij weten of je hieruit komt met deze informatie?

En heel erg bedankt ​@Scotsman voor je behulpzaamheid. :)

Groetjes,
Seren

2 reacties

Scotsman
Forum|alt.badge.img+9
  • Forum expert
  • April 25, 2025

Hier lees je wat je moet doen om een eSIM te installeren: https://www.simyo.nl/esim#esim-help-cards

Voor het activeren van de eSIM heb je een code nodig, die wordt gestuurd naar je oude telefoon, hou deze dus bij de hand inklusief de werkende Simyo simkaart. Na het activeren van de eSIM wordt de oude simkaart automatisch uitgeschakeld.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@Rosa23,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert! Bij Simyo werken wij niet met een SM-DP+ adres of QR-codes om de eSIM te installeren. De eSIM-installatie gaat volledig via de Mijn Simyo app. De link die ​@Scotsman heeft gedeeld en de informatie die hij in zijn bericht heeft gedeeld, is correct. Laat je mij weten of je hieruit komt met deze informatie?

En heel erg bedankt ​@Scotsman voor je behulpzaamheid. :)

Groetjes,
Seren