.

Beantwoord

Is de bestelling van mijn micro simkaart goed gegaan?

  • 9 August 2014
  • 1 reactie
  • 239 Bekeken

Beste mensen,

ik heb er weliswaar al meerdere berichten over gelezen maar ik ben nog niet zeker over mijn bestelling. ik heb enkele weken geleden een micro simkaart besteld (dacht ik) voor mijn nieuwe telefoon. Ik kom terug van vakantie en zie geen simkaart en er is ook geen €5,- van mijn beltegoed gehaald. nu heb ik opnieuw een micro simkaart besteld en tot op heden is er geeen beltegoed verminderd + ik zie niet of de bestelling is gelukt.
Vraag derhalve:
1. wanneer weet ik dat de bestelling loopt?
2. kan ik een alternatief bezorgadres opgeven? Ik ben namelijk komende week ergens anders en zou graag de simkaart installeren/activeren.

Lars
icon

Beste antwoord door Ernst 11 August 2014, 14:31

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi LarsVenema,

Wanneer je een vervangende simkaart besteld krijg je daar geen bevestiging van. Dit is omdat een vervangende simkaart vaak al de volgende werkdag verstuurd wordt. Eigenlijk gaat het ook nooit fout en heb je binnen 2 werkdagen je simkaart in huis.
De jouw is vanmorgen verzonden en zal morgen wel in de bus liggen.
Maar wel op het adres dat we hier al van je hadden. Als je dat van te voren even had aangepast, was het naar een ander adres gestuurd.
De €5 die zo'n simkaart kost wordt elk moment in rekening gebracht. Normaal gesproken gaat dat wat sneller, maar soms duurt het eventjes,

Laat het even weten als je hem hebt ontvangen?

Reageer