.

Beantwoord

iPhone 5 nano simkaart bestellen

  • 29 September 2012
  • 7 reacties
  • 651 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wil graag een nano simkaart bestellen.
Kan ik deze gewoon toegestuurd krijgen?
Welke info hebben jullie van mij nodig?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Arie 1 October 2012, 16:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +2
Beste Samantha88,

Tegenwoordig hebben wij een webformulier op onze site om de nanosimkaart aan te vragen. Je kan het formulier bereiken via de onderstaande link:

www.simyo.nl/nanosim/aanvragen

Heb je al een ongeactiveerde nanosimkaart binnen? Via de onderstaande link kan je deze laten activeren:

www.simyo.nl/nanosim/activeren

Een nano simkaart kost net als een vervangende simkaart 5 euro.

De nano simkaart zal, ongeactiveerd worden toegestuurd. Je originele simkaart blijft dus bruikbaar tot dat je de nano simkaart laat activeren.

Wij wensen jullie veel bel en internet plezier met de iPhone 5 !

Groejes,

Arie
Badge
Beste Arie,

Ik heb dit netjes gedaan zoals je zei.
Ik kreeg een melding dat ik binnen 2 dagen een kaart zou ontvangen.
Echter is het vandaag woensdag en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Als ik op de link www.simyo.nl/nanosim/aanvragen klik zie ik een plaatje met tekst "An unexpected error occured".
Ik ben nieuwe klant, dus ik wil graag kosteloos een nano simkaart bestellen. Hoe kan ik dit doen?
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum ArjanMobile,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om in jouw webbrowser de cookies te verwijderen en het cache te legen? Zodra dit is gebeurd kan je het nogmaals proberen. Zou je ons kunnen laten weten of het jouw gelukt is om een nano simkaart te bestellen?
Wayne,

Ik wil als nieuwe klant de nanosim graag kosteloos aanvragen. Gaat dit ook via www.simyo.nl/nanosim/aanvragen of is daar een andere manier voor?


Groet Sebastian.
Welkom op het forum ArjanMobile,

Zou je zo vriendelijk willen zijn om in jouw webbrowser de cookies te verwijderen en het cache te legen? Zodra dit is gebeurd kan je het nogmaals proberen. Zou je ons kunnen laten weten of het jouw gelukt is om een nano simkaart te bestellen?


Heb ik gedaan, en het lijkt te werken!
Maar net als Baszz vraag ik me af of er ook kosten worden berekend?
Badge +2
Beste ArjanMobile en Baszz,

Voor nieuwe klanten is de nanosimkaart kosteloos. Als je al langer klant bent zal er € 5 in rekening worden gebracht.

Groetjes,

Arie

Reageer