.

Beantwoord

iPhone 4 Geen Service / Fout met Simkaart / Ongeldige Simkaart


Hallo,

sinds 1 week ben ik klant en heb al twee klachten ingestuurd inzake mijn simkaart die een fout aangeeft en daardoor ben ik al een week NIET bereikbaar. Ondanks een klacht op het forum
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 13:10

Bekijk originele reactie

17 reacties

Badge +8
Hallo,

sinds 1 week ben ik klant en heb al twee klachten ingestuurd inzake mijn simkaart die een fout aangeeft en daardoor ben ik al een week NIET bereikbaar. Ondanks een klacht op het forum


Hoi Maronbieri,

Ik heb twee reacties van je gevonden, van gisteren. Zie ik er één over het hoofd?
Wat vervelend dat je niet meteen lekker kon bellen. Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact met ons hebt gehad, en dat mijn collega's je simkaart opnieuw op het netwerk hebben gezet. Ook hebben ze je aangeraden je toestel te synchroniseren met iTunes.
Ik hoop dat dit heeft geholpen.

Kun je hier nog even laten weten of alles inmiddels werkt?

Groetjes,

Charlene
Reputatie 7
Badge +9
En? Dus? Werkt het nou? 😕
Fijn, dat we nog even van je horen.....
Hallo,

het werkt nog steeds niet helaas! Erg vreemd. Heb mijn simkaart ook in een andere iphone gestopt en toen had ik echter wel gewoon verbinding. Kunnen julie met spoed een andere simkaart toesturen? 


Gr Maron 
Reputatie 7
Badge +9
 Heb mijn simkaart ook in een andere iphone gestopt en toen had ik echter wel gewoon verbinding. Kunnen julie met spoed een andere simkaart toesturen? 


Gr Maron 


Wat is er dan mis met die simcard als 'ie in een andere iPhone wel gewoon werkt? 
Reputatie 7
Badge +9
Ook zou het helpen als we weten wat precies de "fout" is die de simkaart aangeeft.
Hi.

@ Leon; Geen idee, ik werd verzocht alle opties te proberen en aan te geven als het nog steeds niet werkt. :( 

@ Scotsman: Er staat links bovenin het scherm ' geen service' 
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb sterk de indruk dat er iets mis is met jouw iPhone, met name omdat de sim wel werkt in een andere. Wordt de sim uberhaupt herkend, zie je bijvoorbeeld een getal van 20 cijfers in Settings > General > About  > ICCID (sorry ik heb een Engelstalige iPhone, maar je komt er vast wel uit)?
Scotsman,

hij ziet die ICCID code wel . Heb je nog een andere suggestie?
Reputatie 7
Badge +9
Ik begrijp dat je sinds kort bij Simyo bent. Deed het probleem zich met deze foon ook voor bij je vorige provider? Wat je zou kunnen proberen is een Reset Network Settings (onder Settings > General > Reset). Verder ben ik benieuwd of een andere sim (van een kennis / familielid / aardige buurman) het wel doet, zo niet dan denk ik dat er een hardware probleem is.
Badge
Waar je nog even naar zou kunnen kijken is of jouw iPhone wel simlock vrij is. Als je net bent overgestapt kan het zijn dat nog alleen de simkaart van je vorige provider werkt.
Hi,

Heb je voorstel geprobeerd maaar geen resultaat helaas. 
Ik heb hiervoor een Vodafone sim erin gehad zonder problemen (2 jaar). Alleen met Simyo geeft ie problemen. Heb je nog een andere suggestie of toch een nieuwe simkaart proberen?
Reputatie 7
Badge +9
Mijn doos met suggesties is leeg - vraag maar een nieuwe sim aan, ben wel zeer benieuwd of dat het probleem oplost.
Badge +6
Hallo,

het werkt nog steeds niet helaas! Erg vreemd. Heb mijn simkaart ook in een andere iphone gestopt en toen had ik echter wel gewoon verbinding. Kunnen julie met spoed een andere simkaart toesturen? 


Gr Maron 


Hoi Maronbieri,

Wanneer de simkaart wel werkt in een ander toestel dan ligt het niet aan de simkaart. Ik raad je aan contact op te nemen met de leverancier van je toestel.

@ De Leon, Scotsman & Sandertju bedankt voor het meedenken.
Badge
Hoi Maronbieri,

Heb je ook simkaarten geprobeerd van andere providers dan Simyo? Naar mijn idee kan er een simlock van Vodafone opzitten. Deze kan je als het goed is gratis door Vodafone er af laten halen indien dat daadwerkelijk zo zou zijn..
Badge +6
Hoi Maronbieri,

Heb je ook simkaarten geprobeerd van andere providers dan Simyo? Naar mijn idee kan er een simlock van Vodafone opzitten. Deze kan je als het goed is gratis door Vodafone er af laten halen indien dat daadwerkelijk zo zou zijn..


Hoi Sandertju,

Bedankt voor het meedenken en voor de tip. Wanneer het toestel van Maronbieri ouder is dan 1 jaar dan kan ze deze kosteloos simlock vrij laten maken.
hi,
dank voor het meedenken inderaad, helaas zit er geen simlock op. mijn zusje heeft OOK simyo en haar simkaart werkt wel in mijn telefoon... het ligt echt aan de simkaart die gewoonweg niet werkt op mijn toestel. Nogmaals: Kan iemand me svp van een nieuwe simkaart voorzien svp? DANK
Badge +6
hi,
dank voor het meedenken inderaad, helaas zit er geen simlock op. mijn zusje heeft OOK simyo en haar simkaart werkt wel in mijn telefoon... het ligt echt aan de simkaart die gewoonweg niet werkt op mijn toestel. Nogmaals: Kan iemand me svp van een nieuwe simkaart voorzien svp? DANK


Hoi Maronbieri,

Heb jij je simkaart in het toestel van je zusje geplaatst om te kijken of de simkaart in haar toestel werkt? Kan je laten weten wat je bevindingen zijn.

Reageer