Ik krijg geen internetverbinding op ibiza, bellen en gebeld worden geen probleem, instellingen wat betreft roaming gecontroleerd, wat kan ik nog doen
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt op Ibiza.
Wij hebben een topic aangemaakt met uitgebreide informatie wat je kunt doen als je geen internetverbinding/bereik hebt in het buitenland. Heb je de tips van dit topic al gevolgd? Indien dit niet heeft geholpen voeren wij een reset uit op je internetoptie. Ik hoor graag van je wat het resultaat is!
Groetjes,
Roeqajja
Ik heb alle tips en info al geprobeerd maar zonder succes, ik denk dat het te maken heeft met de e sim.
E sim 1 kan ik nl niet op handmatig zetten , e sim 2 wel, maar volgens mij heb ik er masr 1 sim in zitten dus ik snap saar niks van.
Als je m zou willen resetten heel graag, heel onhandig dit
Ik ben nu inmiddels 3 dagen hier op.ibiza en nog steeds geen internet verbinding ondanks dat bovenin t toestel wel Vodafone es aangegeven staat.
Ik ben nu afhankelijk van taxi's omdat ik niet mijn navigatie kan gebruiken, een vervelend en duur grapje.
Ja ik heb de topicstarter gelezen en ja ik heb al van alles geprobeerd om de verbinding tot stand te laten komen naar het werkt niet.
Roaming staat aan, volgens mij heb ik ook voldoende limiet ed, zit nu smorgens en savonds op de wifi van het hotel.
Ik hoop toch echt dat jullie morgen aktie gaan ondernemen om dit waarschijnlijk kleine probleem te gaan oplossen want dit is echt heel vervelend en kostbaar, en mijns inziens ook heel onnodig.
Snap dat het misschien druk is, maar moet zeggen dat dat mij ook niet veel vertrouwen geeft, veel problemen dus.
Ik blijf rekenen op een positieve afhandeling van dit probleem.
Juanita
Hi
Bedankt voor je reactie.
Ik heb zojuist een reset uitgevoerd op je internetoptie. Zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit bericht leest? Ik hoor dan graag van je of dit verbetering heeft opgeleverd.
Groetjes,
Roeqajja
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.