.

Vraag

Ik wil graag eSIM op mijn nieuwe mobiel zetten, de oude is namelijk stuk, hoe kan ik dit oplossen?

  • 19 May 2022
  • 9 reacties
  • 85 Bekeken

Ik wil mijn eSim overzetten naar een nwe mobiel en de oude mobiel is stuk. Logischerwijs komt de SMS niet aan.

 

Iemand suggesties?

Bedankt!


9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Vandaag zal een moderator vragen of je hem/haar een privébericht wilt sturen met gegevens ter verificatie dat jij jij bent. Daarna zal de verificatie-code per mail aan u worden toegestuurd.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @IdR,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de validatiecode niet kunt ontvangen doordat je oude telefoon stuk is. Deze validatiecode kan ik je per mail toesturen. Zou je mij een privé bericht met jouw persoonlijke gegevens? Dan help ik je daar verder!

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Rutger

Dank Rutger, maar validatie code heb ik inmiddels gehad en werkt niet.

Ik zou graag de QR code van jullie krijgen. Heb ik ook via de app en via de mail aangegeven bij je collega. Zou fijn zijn wanneer ik dat zsm ontvang.

Bedankt

Reputatie 7
Badge +9

Dank Rutger, maar validatie code heb ik inmiddels gehad en werkt niet.

Ik zou graag de QR code van jullie krijgen. Heb ik ook via de app en via de mail aangegeven bij je collega. Zou fijn zijn wanneer ik dat zsm ontvang.

Bedankt

Als behulpzame klant weet ik bijna zeker dat Simyo installatie via zo'n QR-code niet ondersteunt. Het installeren via de Mijn Simyo applicatie is de enige route, die Simyo ondersteunt.

Mogelijk helpt het een moderator als je aangeeft wat je doet en waar het volgens jou fout gaat. Dan kunnen ze meedenken met wat hier fout gaat.

Ik heb hetzelfde probleem. M’n oude mobiel is stuk en ik kan geen verificatie code ontvangen. 
 

Kan iemand mij hier alsjeblieft bij helpen?

 

Mvg Lara

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @IdR,

 

Bedankt voor je bericht. Zou je mij kunnen vertellen bij welke stap het dan precies mis gaat na het activeren van de eSIM? Ben je helemaal niet verbonden met het netwerk of werkt het niet na het invoeren van de code? 

 

Ik hoor graag van je. 

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Lara olde Bolhaar,

 

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de code niet kunt ontvangen. Zou je mij een privé  bericht kunnen sturen met daarin jouw volledige naam, adres, en email adres? 

 

Ik stuur je graag de code door.

 

Groetjes,

 

Nihad

Ook mijn mobiel is stuk en ik wil graag mijn esim op de nieuwe telefoon gebruiken. Validatiecode komt mogelijk op de oude telefoon. grt Ien

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @lango,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je telefoon stuk is!

Ik stuur je de validatiecode voor je eSIM graag op per e-mail. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer? Dan help ik je hiermee verder :).

Groetjes,
Roeqajja

Reageer