Kan ik een tweede simkaart aanvragen, met hetzelfde nummer, voor in de Bureau telefoon?
Welkom op het Forum!
Ik zie dat Groentjuh je hier inmiddels bij heeft geholpen. Het klopt wat hij zegt. Jammer genoeg bieden wij geen duo simkaarten aan. Je kunt je telefoonnummer bij ons maar op één simkaart in gebruik nemen. Wel is het mogelijk om voor je tweede telefoon een simkaart te bestellen met een nieuw nummer.
Laat je het weten als je hier vragen over hebt?
@ Groentjuh, bedankt!
Groetjes,
Asma
Is het 4 jaar na dato wel mogelijk?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wij hebben tot op heden helaas geen duo simkaarten. Wél kun je zoals aangegeven in dit topic een simkaart bestellen met een ander nummer en gebruik maken van een Dual Sim (bijvoorbeeld een fysieke simkaart en een tweede eSIM, als jouw telefoon dit ondersteunt).
Groetjes,
Seren
Ik heb ook belangstelling voor een duosim kaart, misschien wel een idee voor simyo om dit eens aan te bieden. Zijn er al plannen voor ?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wij bieden inderdaad nog geen duo simkaarten aan. Ik zie dat
Groetjes,
Amy
Graag, want in mijn werk gaan mobieltjes snel stuk, ook de rugged versies, dus ik zou graag een smart phone combineren met een Nokia feature phone
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.