.

Beantwoord

Ik wil een duo simkaart. Hoe vraag ik die aan?

  • 4 September 2017
  • 8 reacties
  • 346 Bekeken

Ik heb een Smartphone en een GSM bureau telefoon.
Kan ik een tweede simkaart aanvragen, met hetzelfde nummer, voor in de Bureau telefoon?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 4 September 2017, 16:40

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas biedt Simyo geen duo simkaarten aan. Het gene wat jij wilt kan dus niet bij Simyo.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi NL-Proxy,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat Groentjuh je hier inmiddels bij heeft geholpen. Het klopt wat hij zegt. Jammer genoeg bieden wij geen duo simkaarten aan. Je kunt je telefoonnummer bij ons maar op één simkaart in gebruik nemen. Wel is het mogelijk om voor je tweede telefoon een simkaart te bestellen met een nieuw nummer.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Groentjuh, bedankt!

Groetjes,
Asma

Is het 4 jaar na dato wel mogelijk?

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Maikel Raymakers,

Bedankt voor je bericht. Wij hebben tot op heden helaas geen duo simkaarten. Wél kun je zoals aangegeven in dit topic een simkaart bestellen met een ander nummer en gebruik maken van een Dual Sim (bijvoorbeeld een fysieke simkaart en een tweede eSIM, als jouw telefoon dit ondersteunt). 

Groetjes,
Seren

Ik heb ook belangstelling voor een duosim kaart, misschien wel een idee voor simyo om dit eens aan te bieden. Zijn er al plannen voor ?

Reputatie 7

@RCvK Voor zover mij bekend, levert Simyo nog altijd geen duo simkaarten. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RCvK,

Bedankt voor je bericht. Wij bieden inderdaad nog geen duo simkaarten aan. Ik zie dat @RicoK (bedankt😊!!) deze informatie al met je heeft gedeeld. Op dit moment is er nog niet bekend of wij dit zullen krijgen of per wanneer. Mocht hier meer informatie over komen dan zullen wij daar een bericht over uitsturen!

Groetjes, 
Amy

Graag, want in mijn werk gaan mobieltjes snel stuk, ook de rugged versies, dus ik zou graag een smart phone combineren met een Nokia feature phone

Reageer