.

Beantwoord

Ik krijg na activeren van mijn nieuwe simkaart de melding: SIM niet geldig. Wat nu?

  • 23 May 2017
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

oude Nokia telefoon 1616 (geen sim-lock),
de vervangende SIM-kaart geactiveerd en geplaatst:
1. code geaccepteerd
2. SIM niet geldig
de oude SIM-kaart er weer even in:
1. code geaccepteerd (de oude code)
2. SIM niet geregistreerd (logisch)
de bedoeling is mijn oude contactgegevens over te zetten op de nieuwe SIM voor gebruik in een nieuw toestel
wat nu?
icon

Beste antwoord door Samantha 24 May 2017, 13:00

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi w9a9r9p,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend dat het niet wil lukken met je nieuwe simkaart! Ik zie dat je de juiste simkaart hebt geactiveerd. Hiermee had je oude inactief moeten worden, en had je je nieuwe pin- en pukcode kunnen gebruiken om je simkaart in de telefoon te ontgrendelen. Even ter controle: Heb je wel de mail ontvangen met je nieuwe pin- en pukcode?

Ik zie dat je hier inmiddels al contact over hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben een nieuwe simkaart naar je opgestuurd. Deze heb je binnen 3 werkdagen thuis.

Om je contacten over te zetten, kun je het beste eerst je contacten opslaan op je Nokia. Zodra je je nieuwe simkaart hebt, kun je deze contacten op je nieuwe simkaart overzetten. Vervolgens kun je deze in je nieuwe telefoon doen.

Laat je weten of alles is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer