Skip to main content

Alles geprobeerd: andere netwerken, app verwijderd en geïnstalleerd, telefoon geüpdate etc 

 

Hoi @JulietteT,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het installeren van je eSIM niet lukt! Geen zorgen, ik ga je hiermee helpen. 

Als je de eSIM installeert is het belangrijk dat je geen simkaart in je telefoon hebt zitten, dit kan namelijk vaak zorgen voor een foutmelding. Mocht je een fysieke simkaart in je toestel hebben, dan raad ik dus aan om deze even te verwijderen uit je toestel. Daarna kun je het proces doorlopen in de Mijn Simyo app. Zodra de installatie is voltooid kun je je telefoon opnieuw opstarten, je fysieke simkaart kun je daarna zonder problemen weer in je toestel stoppen. 

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. Mocht dit geen verschil maken, dan kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens. Ik stuur dit dan door naar de technische dienst zodat hiernaar gekeken kan worden.

Groetjes,
Roeqajja


Reageer