.

Beantwoord

Ik krijg de melding: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld. Mijn simkaart is actief. Hoe kan ik weer bellen?

  • 14 May 2017
  • 1 reactie
  • 290 Bekeken

Beste Simyo mederwerker,

Ik heb Donderdag een nieuwe klant van jullie geworden.
Ik heb een simOnly afgesloten, Deze Zaterdag ontvangen maar door de werkzaamheden aan de site niet kunnen activeren.
Vandaag ''Zondag'' de simkaart geactiveerd, Maar toen ik whatsapp wou verifiëren kreeg ik maar geen code van ze. Ik heb toen geprobeerd random iemand te bellen uit mijn contacten en toen werd het duidelijk want ik kreeg ''zie hierboven'' tehoren. Op mijn simyo staat dat mijn simkaart geactiveerd en actief is maar ik kan hem dus niet gebruiken. Ik heb al wat andere topic's door gelezen en ik heb dus al de telefoon uitgezet sim eruit etc.
icon

Beste antwoord door Samantha 15 May 2017, 12:56

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi Frensesco,

Welkom bij Simyo en op ons forum :)

Ai, je hebt zo te horen nog niet zo'n goede start bij ons gemaakt. Wat ontzettend vervelend zeg! Ik wil er graag voor zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk kunt gebruiken.

Normaal gesproken krijg je deze melding als je simkaart om een of andere reden geblokkeerd is. Jouw nummer en simkaart zijn actief, dus dat is vreemd. Daarom heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt hij een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten?

Ik hoop dat je je simkaart nu alsnog kunt gebruiken. Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha

Reageer