.

Beantwoord

Ik kan om administratieve redenen niet bellen. Wat betekent dit?

  • 27 July 2013
  • 4 reacties
  • 365 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Ik heb zojuist de standaard simkaart geactiveerd, maar krijg de melding dat Ik om administratieve redenen niet kan bellen. Ik heb ook een Nano simkaart aangevraagd. Kunnen jullie bekijken of dit allemaal goed is gegaan?
icon

Beste antwoord door Charlene 30 July 2013, 09:21

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +1
Het kan zijn dat je simkaart nog niet goed op het netwerk staat,
probeer het over een tijdje weer (telefoon even opnieuw opstarten)
kan de sim zich goed registreren, mocht het dan nog niet werken bel dan maandag de helpdesk
0900-8090 (€ 0,35 per gesprek)

Over die Nano kaart kan ik niet zien moet je wachten tot maandag
Bedankt. Ik heb direct na je reactie de telefoon een paar keer uit en aangezet. Na ongeveer 1,5 uur vanaf het moment van het activeren van de simkaart werkte deze ineens. Misschien kunnen jullie dit toevoegen aan jullie Sticky onderwerp: https://forum.simyo.nl/bellen-85/faq-om-administratieve-redenen-niet-bellen-betekent-3328/

Krijg je bij het bestellen van de Nanosimkaart nog een bevestiging per mail of kan ik het ergens terug zien op mijn Simyo? Ik weet namelijk niet zeker of dit goed is gegaan. Ik zal wel heel even de bevestiging in beeld, alleen daarna liep mijn browser vast. Kan iemand hier misschien na het weekend op reageren?Alvast bedankt 🙂
Badge
Ik ben ook wel benieuwd of je inderdaad een bevestiging per mail krijgt of dat je het zelf ergens op Mijn Simyo kan zien dat je de vervangende kaart hebt besteld. Is er iemand die dit weet?
Badge +8
Ik heb zojuist de standaard simkaart geactiveerd, maar krijg de melding dat Ik om administratieve redenen niet kan bellen. Ik heb ook een Nano simkaart aangevraagd. Kunnen jullie bekijken of dit allemaal goed is gegaan?
Bedankt. Ik heb direct na je reactie de telefoon een paar keer uit en aangezet. Na ongeveer 1,5 uur vanaf het moment van het activeren van de simkaart werkte deze ineens. Misschien kunnen jullie dit toevoegen aan jullie Sticky onderwerp: https://forum.simyo.nl/bellen-85/faq-om-administratieve-redenen-niet-bellen-betekent-3328/

Krijg je bij het bestellen van de Nanosimkaart nog een bevestiging per mail of kan ik het ergens terug zien op mijn Simyo? Ik weet namelijk niet zeker of dit goed is gegaan. Ik zal wel heel even de bevestiging in beeld, alleen daarna liep mijn browser vast. Kan iemand hier misschien na het weekend op reageren?Alvast bedankt :)
Ik ben ook wel benieuwd of je inderdaad een bevestiging per mail krijgt of dat je het zelf ergens op Mijn Simyo kan zien dat je de vervangende kaart hebt besteld. Is er iemand die dit weet?

Hoi FJO,

Het lijkt erop dat je activatie even geduurd heeft. Dat is inderdaad onhandig. Meestal werkt het gewoon meteen. Vandaar dat dat er niet bij staat. Jouw nanosim is gisteren verstuurd. Je krijgt daar op dit moment nog geen bevestiging van, als je een vervangende simkaart besteld. Maar dat wordt wel ingevoerd. Toch fijn als je weet of het gelukt is ;)

Laat je het even weten als je nanosim is aangekomen?

Groetjes,
Charlene

Reageer