.

Beantwoord

Ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar hij werkt niet. Wat moet ik doen?

  • 22 May 2015
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Ik heb een nieuwe gekocht en gelijk een vervangende simkaart besteld bij simyo (voor nummerbehoud)
nieuwe simkaart gisteren binnen gekregen, geactiveerd via simyo.nl.
Pincode wordt nog geaccepteerd, maar daarna wordt een 8cijferig simlock nummer gevraagd en dat is verkeerd wat ik heb gekregen
icon

Beste antwoord door Ray 22 May 2015, 10:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Of verkeerd..... Het wordt niet geaccepteerd
Dan heb je een telefoon met een simlock gekocht.

Als je een losse telefoon koopt hoort daar geen simlock op te zitten. Als je een telefoon in een pre paid pakket koopt dan heb je kans dat daar wel een simlock op zit.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi michaelw87, welkom op ons forum :)

Het lijkt me inderdaad dat je een telefoon hebt gekocht met een simlock.
De provider die de simlock erop heeft gezet kan je ook voorzien van een unlockcode, maar aangezien het om een nieuwe telefoon gaat durf ik niet te zeggen dat je die gratis en voor niets krijgt.
Aan de andere kant, je hebt een geldig excuus ;)

Laat je nog weten of het je gelukt is?

Raytje, dank je voor je antwoord!

Reageer