.

Beantwoord

Ik heb een nano-simkaart nodig. Wat kan ik doen?

  • 25 September 2016
  • 2 reacties
  • 462 Bekeken

Hallo,
Ik heb geen nano-sim. Maar heb deze wel nodig voor mijn nieuwe telefoon. Mijn oude telefoon werkt niet meer dus ik wil deze nanosim zsm ontvangen. Wat is de snelste manier?

Mvg, Natalie
icon

Beste antwoord door Caspar 26 September 2016, 16:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Het snelste is als je al een Sim kaart hebt, om je simkaart bij te snijden dit kan je doen door op internet te kijken voor mircrosim to nano Sim en dan kan je hem zelf bijsnijden. Dat kan wel alleen als je een beetje handig bent. Het alternatief is een nieuwe sim kaart bestellen via Simyo maar dan moet je waarschijnlijk zon 5 dagen wachten.

Dus ik weet niet of het heel dringend is maar zoja dan moet je hem zelf eigenlijk knippen/snijden.

Groet Paul
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Natalief,

Welkom op 't forum.

Je kunt een nano-simkaart bestellen op je Mijn Simyo via instellingen > simkaart. De kosten zij n € 5,- en je zult de simkaart binnen twee werkdagen ontvangen.

De tweede optie is het knippen/snijden van je simkaart. Hier zit wat meer risico aan. Wanneer dit mislukt, kan je simkaart stukgaan. Als dit het geval is, zul je alsnog een vervangende simkaart moeten bestellen en dan zit je dus (maximaal) twee dagen zonder simkaart.

De keuze is uiteraard aan jou. Heb je hier nog vragen over?

@PaulH bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar

Reageer