.

Beantwoord

Hoelang duurt het voor ik mijn nano simkaart thuis heb?

  • 18 November 2014
  • 15 reacties
  • 490 Bekeken

Wat is de besteltijd van een vervangende simkaart als je de oude nog in je bezit hebt. Vrijdag besteld, nog niet in huis...
icon

Beste antwoord door koorelle 18 November 2014, 19:57

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 4
Badge +8
2 tot 3 werkdagen Roburton.
Meestal 2.

Hoop dat ie er morgen is.

Misschien dat een moderator even kan checken of je aanvraag goed is binnengekomen?
Ga er maar vanuit dat de levertijd ongeveer 2 dagen bedraagt, waarschijnlijk  morgen.......met de post.

Groet,
Friesian
Bedankt!

Vrijdag zowel kleiner model kaart als abonnement sim only besteld. Zaterdag was mijn abonnement al actief, dus kan niet wachten op de kaart....
Nog even geduld:)
Graag gedaan.
Ik begrijp je wel hoor, je weet wel.....vol verwachting klopt ons hart. 🆒 

Voor jou geldt natuurlijk ook.

Anyplace anywhere anytime. 
(Met dank aan Nena en Kim Wilde)

Groet,
Friesian
Ojee, toen ik mijn 1e reactie plaatste stond er de reactie van koorelle niet. Vreemd!
Bij mijn 2e reactie had ik niet gezien dat koorelle ook had gereageerd, nogmaals ojee! :rolleyes:
Reputatie 4
Badge +8
Wrom ojee? holadiee! Twee
antwoorden op 1 vraag is best heel okee!
LOL 🆒LIG rijmpjuh.
Lig hier een bietje in een deukje, een nano deukje... om ut zo maar te zeggen. 🆒:p 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roburton,

Zo te lezen heb je al antwoord gekregen van koorelle én Friesian! Is dat even super 🙂.

Waar ik een beetje raar van sta te kijken is dat ik helemaal geen simkaart bestelling kan terugvinden, In ieder geval niet van afgelopen vrijdag 😞. De vraag "heb je de simkaart inmiddels al ontvangen" gaat nu dus niet echt op. Ik denk dat hier toch iets mis is gegaan.

Omdat je nu op niets heb zitten wachten, heb ik je zojuist snel een simkaart toegestuurd. Deze is uiteraard kosteloos.

Sorry voor het ongemak, Roburton.
Bedankt!

eerst heb ik de simkaart besteld maar mijn prepaid beltegoed was onvoldoende. Deze opgewaardeerd en daarna opnieuw naar de bestelpagina. Hier stond dat deze al in bestelling was. Daarop Simyo gebeld voor de zekerheid. Hier hoorde ik dat er niets in bestelling was. Daarop weer terug naar de site en opnieuw besteld. Nu ging ik wel door naar de volgende pagina, en was in de veronderstelling dat de bestelling nu gelukt was.

Blijkbaar niet, maar eind goed al goed! 

Robbert
Reputatie 5
Badge +11
Hi Roburton,

In je gegevens zie ik dat Tiury's simkaart vandaag op de post gaat.
Dan heb je 'm mooi voor het weekend 🙂
Oke bedankt! 

Ik had maar even uitgelegd wat er gebeurd is, want misschien is er iets mis met de bestel site.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Roburton,

Bedankt dat je even hebt uitgelegd hoe dit kwam. Dit is voorheen wel vaker voorgekomen, maar ik dacht dat dit helemaal was opgelost. We gaan hier eens snel naar laten kijken, want straks zitten er nog meer mensen op niets te wachten!

Nogmaals dank! 😃
Fijn dat ik de sim kaart nu heb, maar deze is vergrendeld! Ik heb er nooit een code op gezet, dus unlock ik deze?
De pincode op mijnsimyo is onjuist (hoort waarschijnlijk bij de oude kaart?)
ik heb het al gevonden. Via mijnsimyo kan je je nieuwe kaart activeren en krijg je een nieuwe pincode. :p
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Roburton,

Goed om te zien dat je de oplossing zelf al hebt gevonden! :D

Het klopt dat je gegevens, zoals de PIN en PUK code pas veranderen op Mijn Simyo, op het moment dat de nieuwe simkaart wordt geactiveerd. Je krijgt na de activatie ook een mail met jouw nieuwe codes. Nu kun je die mail uiteraard kwijt raken. Daarom is het handig dat je nieuwe codes altijd op Mijn Simyo te vinden zijn, onder het tabblad 'Mijn gegevens'.

Let er wel op dat wanneer jij je PINcode van je simkaart veranderd in je telefoon, dit niet verandert op Mijn Simyo. Je zult deze nieuwe code dan zelf moeten onthouden.

Werkt alles nu naar behoren?

Reageer