.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn contacten over naar mijn nieuwe telefoon?

  • 18 February 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Badge

Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en daar moet een nano-sim in. Daarom heb ik een nieuwe sim-kaart aangevraagd en inmiddels in huis. Maar al mijn contacten staan nog op de gewone simkaart die in mijn oude telefoon zit; en ik heb ze ook naar het telefoongeheugen gekopieerd. Die oude telefoon is een Nokia 100; de nieuwe een Samsung A33.

Vraag: kan ik de nieuwe simkaart in mijn oude telefoon doen , hem activeren en vervolgens de contacten naar deze nieuwe simkaart kopieren. En dan daarna de nieuwe simkaart er weer uit halen en de nano-simkaart eruit drukken en die nano-kaart dan in mijn nieuwe telefoon doen. Gaat dat werken?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 February 2023, 14:43

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Gaat dat werken?

Ja, je kunt eerst de simkaart tot normale simkaart uitdrukken en de contacten naar je simkaart over zetten vanuit het geheugen van jouw Nokia 100. Daarna kun je zonder problemen de simkaart tot nano-simkaart uitdrukken en in jouw nieuwe Samsung A33 stoppen. Dat zou allemaal goed moeten gaan.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @S. Westveen,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @Groentjuh je hier de uitleg voor heeft gegeven. Hopelijk is het hiermee gelukt :).

Superrrr bedankt voor je uitleg @Groentjuh! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer