.

Beantwoord

Hoe vraag ik een micro simkaart aan?

  • 13 May 2013
  • 4 reacties
  • 929 Bekeken

ik heb nu ongeveer 1 jaar geleden een simyo abbo afgesloten alleen ik heb heb toen der tijd alleen een standaard simkaart gekregen, maar voor mijn nieuwe telefoon (die al besteld is) heb ik een micro simkaart nodig. wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 14:16

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Deze kan je via "mijn simyo" aanvragen en kost eenmalig 5 euro. Je telefoonnummer blijft hetzelfde.
Dankje, hoelang duurd het voordat die simkaart binnen is?
Reputatie 3
Badge +9
Ik dacht 3 dagen, en de 5 euro wordt verrekend met je eerst volgende factuur.

Mijn Simyo - instellingen/simkaart - aanvragen vervangende simkaart.
Badge +8
ik heb nu ongeveer 1 jaar geleden een simyo abbo afgesloten alleen ik heb heb toen der tijd alleen een standaard simkaart gekregen, maar voor mijn nieuwe telefoon (die al besteld is) heb ik een micro simkaart nodig. wat moet ik nu doen?

Hoi Jeerle,

Je gaat inderdaad naar 'Mijn Simyo'. Onder het tabblad 'Mijn instellingen & Simkaart' vind je de optie 'Vervangende simkaart aanvragen'. Daar kun je kiezen voor een microsimkaart. Binnen 2 werkdagen heb je hem dan in huis.
De kosten van €5 zullen op je volgende factuur verschijnen.

Weet je wel zeker dat je nu een standaard simkaart hebt? Wij versturen al een tijdje combi-simkaarten: een standaard formaat, met een micro-sim daarin, die je eruit kunt drukken. Ik raad je aan om even te kijken of dat bij jou ook het geval is. Dan hoef je geen nieuwe simkaart te bestellen. :)

Groetjes,

Charlene

Reageer