.

Beantwoord

Hoe vraag ik een 3-in-1 kaart aan?


Op de pagina https://www.simyo.nl/3-in-1-simkaart staat dat je een 3in1 kaart kunt aanvragen als vervangende sim-kaart. Op het formulier voor het aanvragen van een vervangende sim kaart moet je kiezen tussen 3 formaten. De 3in1 kaart die ik wil aanvragen staat er niet tussen. Hoe kan ik die nu aanvragen?
icon

Beste antwoord door Ray 8 March 2015, 10:43

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi,

Als je een abonnement of prepaid aansluiting besteld krijg je automatisch een 3 in 1 simkaart.

Heb ik je zo goed kunnen helpen?
Op de pagina https://www.simyo.nl/3-in-1-simkaart staat dat je een 3in1 kaart kunt aanvragen als vervangende sim-kaart. Op het formulier voor het aanvragen van een vervangende sim kaart moet je kiezen tussen 3 formaten. De 3in1 kaart die ik wil aanvragen staat er niet tussen. Hoe kan ik die nu aanvragen?

Simyo levert standaard de 3 in 1 kaarten. :)

Op de site staat


Als bestaande klant

Als je ook graag een nieuwe 3-in-1 simkaart van Simyo wil hebben, log dan in op Mijn Simyo. Kies vervolgens onder het tabblad Mijn instellingen & simkaart voor "vervangende simkaart aanvragen". Je krijgt dan de 3-in1 simkaart toegestuurd.
https://www.simyo.nl/3-in-1-simkaart


Maar je heb wel gelijk, als je via je persoonlijke pagina een vervangende Sim wilt aanvragen krijg je de keuze uit de 3 formaten, dit is een foutje lijkt mij. Denk dat je het beste even op een antwoord kan wachten van een moderator. Die kan aan de hand van je naam hier zien wie je bent en je zodoende verder helpen en dus een kaart sturen, mits je daar mee akkoord gaat uiteraard. 
Ik heb al een simyo prepaid en wil graag die 3in1 kaart aanvragen (nu heb ik een standaard sim).
Ik heb al een simyo prepaid en wil graag die 3in1 kaart aanvragen (nu heb ik een standaard sim).

Het gaat bij jou om een vervangende simkaart.

Wanneer ik kijk op Mijn Simyo in de prepaid omgeving en daarna klik op simkaart en instellingen dan staat links o.a. vervangende simkaart aanvragen.
Ik klik daar op en vervolgens krijg ik de keuze uit 3 maten.

1. standaard,
2. micro
3. nano simkaart. 
Kosten €5.00.

Maar omdat Simyo trio-simkaarten heeft, lijkt het me het beste dat je wacht op de reactie van een moderator.
Op werkdagen volgt een reactie van een moderator binnen 24 uur.
Met wat geluk is er misschien vandaag een moderator aanwezig die reageert.
Afw88 dus. :)

Een andere optie is de sim laten knippen bij een telecomspeciaalzaak, dit wordt niet aangeraden door Simyo.
Reputatie 7
Badge +9
Klik maar gewoon de nano simkaartoptie aan en je krijgt dan toch de 3 in 1 simkaart opgestuurd. Dan is het probleem opgelost. Die wil je toch? :rolleyes:. De kosten van  5 Euro worden automatisch van je prepaidtegoed afgetrokken.
Dank voor de reacties. Als jullie gelijk hebben 'loopt' het aanvraagformulier dus 'achter'. Wel jammer als ik 5 euro betaal voor een simkaar die ik niet wil. 
Wel jammer als ik 5 euro betaal voor een simkaar die ik niet wil. 

Mocht dat zo zijn dat zet Simyo dat echt wel recht. 
Dank voor de reacties. Als jullie gelijk hebben 'loopt' het aanvraagformulier dus 'achter'. Wel jammer als ik 5 euro betaal voor een simkaar die ik niet wil. 

Wat raytje, de leon, maikel.martens en ik melden, klopt en wat jij stelt klopt ook.
Daarom adviseerde ik ook de moderator af te wachten.
Zoals het in je prepaid omgeving staat, is er geen mogelijkheid aangegeven om een trio-sim te bestellen ! :rolleyes:
Wees bij het eruit drukken van de juiste simgroote wel behoedzaam.
Reputatie 5
Badge +10
Zeg het niet graag maar eigenlijk kunnen we Ruud en Ernst wel naar Parijs sturen voor een dag. Problemen oplossen kunnen we prima.

Iemand al een hotel op het oog 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wdehoog, welkom op het Simyo forum :)

Zóveel hulp van andere forumgebruikers; wauw!
En ze hebben ook nog eens gelijk; het maakt niet uit welk formaat je aanklikt, je krijgt altijd de 3-in-1 simkaart. Per ongeluk de verkeerde bestellen kan dus niet meer ;)

Voor diegenen die weten dat er 3-in-1 simkaarten bestaan lijkt het bestelproces inderdaad een beetje verwarrend. Alleen denken wij dat verreweg de meeste mensen dit nog niet van ons weten.
Dan heeft een klant een telefoon waarop staat dat er een bepaald formaat simkaart in moet, zit je daar achter je beeldscherm je af te vragen wat nu in hemelsnaam een 3-in-1 simkaart is?

Het gaat dus ook nog wel veranderen, alleen nog niet nu.

wdehoog, ik heb dit topic even verplaatst naar het subforum Simkaart.
Is het verder zo duidelijk voor je?

Aan alle anderen; dank voor de assistentie!
'T is me helemaal duidelijk. Dank voor de hulp en de toelichting.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi wdehoog,

Goed om te horen dat het duidelijk is.

We zien je graag teug op het forum als je weer met vragen zit 🙂

Reageer