.

Beantwoord

Hoe vind ik mijn ICCID?

  • 12 January 2016
  • 7 reacties
  • 1291 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties
Ik ben op zoek naar mijn ICCID.

Ik heb gekeken bij de instellingen van mijn telefoon (HTC One m8), op mijn simkaart en online op MijnSimyo, maar heb helaas mijn ICCID niet kunnen vinden.
icon

Beste antwoord door Ray 12 January 2016, 08:44

Bekijk originele reactie

7 reacties

Hoi,

Je hebt het hier over je simkaartnummer. Deze staat op je Mijn Simyo bij instellingen en dan simkaart.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Man,

Welkom op het forum 🆒

Raytje heeft al antwoord gegeven op je vraag, zie ik. Dat klopt. ICC is je simkaartnummer, wat terug te vinden is op Mijn Simyo. Is het gelukt? Betekent het zoeken van je simkaartnummer dat je bij ons weg gaat als klant? :(

@Raytje, bedankt! 🆒

Groetjes, Angelica
Ik verblijf momenteel tijdelijk in de Verenigde Staten en heb daarom een nieuwe Amerikaanse provider nodig. Helaas accepteert deze alleen mijn simkaart nummer/ICCIC niet. 😞
Reputatie 7
Badge +9
Het is mij niet geheel duidelijk waarom je een Amerikaanse provider nodig hebt. Je kunt toch gewoon met je Nederlandse mobiel en een Simyo simkaart van een Amerikaans GSM netwerk gebruik maken? Daar heb je het simkaart nummer niet voor nodig. Of snap ik het probleem niet helemaal?

Of heb je daar in de US een nieuwe HTC One m8 gekocht, met de bedoeling je Simyo simkaart daar in te gaan gebruiken?
Ik blijf een half jaar lang in de VS en ik betaal liever niet voor de gehele periode de hoge kosten die Nederlandse providers rekenen voor mobiele telefonie en internet in het buitenland.
Maar dan is het nog niet geheel duidelijk waarom je jouw simkaartnummer nodig hebt. Je kunt geen nummer behoud aanvragen van een Nederlands naar Amerikaans nummer.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Man,

Bedankt voor je toelichting. Raytje, jij ook bedankt voor je hulp 😉.

Man, kun je ons misschien uitleggen waar je je simkaartnummer voor nodig hebt? Het is namelijk niet mogelijk om je Nederlandse telefoonnummer over te zetten naar je Amerikaanse simkaart/aansluiting.

Laat je 't ons even weten?

Groetjes,
Estelle

Reageer