.

Beantwoord

Hoe verplaats ik mijn eSim van mijn oude iPhone naar mijn nieuwe iPhone?

  • 24 June 2023
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Sinds gister heb ik een nieuwe iPhone 13 mini. Alles is heel gemakkelijk overgezet, behalve mijn eSim. Deze staat nog op mijn oude telefoon, een iPhone 11. Als ik op mijn nieuwe telefoon een eSim wil toevoegen krijg ik de melding ‘Uw simkaart wordt niet ondersteund, neem contact op met de provider’. Op mijn oude telefoon werkt de eSim niet meer. In mijn Simyo account zie ik wel dat hij actief is en gebruikt kan worden. Naast mijn eSim gebruik ik een fysieke simkaart, deze werkt prima. Ik wil beide op mijn nieuwe telefoon kunnen gebruiken.

Hoe krijg ik mijn eSim nu op mijn nieuwe iPhone?

icon

Beste antwoord door Amy 26 June 2023, 11:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lois1201,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden op jouw nieuwe toestel!

Via dit topic kan je alles teruglezen over hoe je de eSIM kan activeren. Ik wil je vragen om dit topic goed door te lezen, ik ga ervan uit dat het hiermee zal lukken. Mocht het hiermee niet lukken dan hoor ik het graag van je 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi @Amy,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het topic gelezen en ik kom niet door de eerste stappen heen. Mijn eSim staat op ‘actief'. Ik kan hem dus niet activeren. Mijn oude telefoon is gereset, daar kan ik niet meer bij. Wat kan ik nu doen?

M.v.g.

Lois

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Lois1201,

Bedankt voor je reactie. Balen dat het niet is gelukt!

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer