Skip to main content

.

Bonjour Support, heb mijn simkaart ontvangen en wachtwoord ingesteld, alleen ik heb geen brief ontvangen met pin en pukcode, komt deze nog anders kan ik niet bellen, dat begrijpt U ook wel.

Bij voorbaat bedankt,

Benjamin

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid vraag

Hallo @appsandsnapps haal s.v.p. z.s.m. je privégegevens weg. Dit is een openbaar forum

Dat kan door r.o. op de drie … puntjes te klikken en op bewerken.

Dat kan door r.o. op de drie … puntjes te klikken en op bewerken.

Tot een uur na plaatsing van het bericht. Dit is er dus een voor de moderatoren.

@appsandsnapps, na het activeren van de Simkaart via Mijn Simyo, kun je volgens mij op deze pagina jouw pin en puk-code inzien.

Hoi @appsandsnapps,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! Ik heb als allereerst je persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd voor je eigen veiligheid. Ik raad aan om hier voorzichtiger mee om te gaan in de toekomst! Dit is namelijk een openbaar forum wat zichtbaar is voor iedereen.

Je hebt per e-mail inloggegevens gekregen voor Mijn Simyo. Zodra je bent ingelogd kun je je simkaart activeren, je ontvangt dan meteen de pin- en pukcode via e-mail. Ik zie op je aansluiting dat dit is gelukt, fijn om te zien! 😊

Ik heb je bericht verplaatst naar een apart topic voor een betere vindbaarheid 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer