.

Beantwoord

Hoe moet ik mijn nieuwe simkaart activeren?

  • 9 January 2016
  • 8 reacties
  • 883 Bekeken

Nieuwe simkaart activeren, nieuw nummer ingevoerd na activeren melding nummer onjuist
icon

Beste antwoord door Estelle 10 January 2016, 12:59

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Ewan,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vreemd dat je je simkaart niet kunt activeren. Ik zie dat je vervangende simkaart al geactiveerd was voordat je deze topic startte. Als je inlogt op Mijn Simyo en naar Instellingen > Simkaart gaat, zul je de gegevens van je nieuwe simkaart zien staan.

Laat je me even weten of je hierna nog vragen hierover hebt?

Groetjes,
Estelle
Bedankt voor jou reactie ik denk dat het kwam doordat ik in het buiten gebied woon en zeer slecht en trage verbinding heb de verbinding kwam later wel tot stand
Hallo,
Ik heb een vervangende 3 in 1 simkaart gekregen ivm nieuwe telefoon
Nu kan ik hem niet activeren, de oude simkaart staat nog op actief
Moet ik die eerst blokkeren en dan mijn nieuwe simkaart activeren?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Pedicure Salon Atlanta,

Welkom op het forum :$

Altijd leuk, een nieuwe telefoon. Helemaal als je simkaart erin past 🙂 In het systeem kan ik alleen niet terug zien dat de simkaart is besteld. Ik heb deze nu voor je aangevraagd. Je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen. Deze kan je dan activeren via deze link. Als de simkaart geactiveerd is, ontvang je in de mail een nieuwe Pin/PUK code. Als je de simkaart in de telefoon hebt gedaan, is dit de nieuwe 4-cijferige pincode die je nodig hebt.

Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes, Angelica
Dag Angelica .Ik had mijn nieuwe simkaart wel ontvangen
En werkt inmiddels perfect
Hallo Angelica,

Ik heb al een nieuwe simkaart toegestuurd gekregen, die heb ik vorige week aangevraagd
Waar vind ik die link nu dan?

Groetjes Greet
Hallo Angelica,

Ik heb de link inmiddels gevonden hoor, in je andere antwoord
Ga nu aan de slag, je hoort van mij of het gelukt is

Groetjes Greet
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Greet,

Ik zie nu inderdaad dat je een vervangende simkaart hebt aangevraagd. De verwarring is bij mij ontstaan omdat je het voor een ander nummer hebt aangevraagd dan waarmee je op het forum zit. De simkaart die ik gister heb verstuurd kan je doorknippen.

Als je nog vragen hebt, lees ik ze graag van je :)

Groetjes, Angelica

Reageer