.

Beantwoord

Hoe moet ik de eSIM opnieuw installeren als ik deze per ongeluk heb verwijderd?

  • 18 July 2022
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

Hallo, ik heb mijn eSim per ongeluk verwijderd en ik wil hem opnieuw installeren. Alleen kan ik niet niet doen omdat ik daarvoor een code nodig hebt die naar dat nummer wordt gestuurd. Kan die code ook naar mijn mail worden verzonden? Ik zou het fijn vinden als ik snel geholpen kan worden, want ik kan het nummer nu niet gebruiken….

icon

Beste antwoord door Seren 19 July 2022, 11:48

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @x2x2,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je jouw eSIM per ongeluk hebt verwijderd. Als je mij even een privé bericht stuurt het met 06-nummer en jouw persoonlijke gegevens zal ik je de validatiecode per e-mail toe sturen. Zo kun je weer jouw eSIM installeren.

Groetjes,
Seren

Hallo ik ben Stef Ridder en ik heb hetzelfde probleem als hierboven.

Ik heb ook validatiecode nodig voor mijn eSim aangezien ik hem perongeluk heb verwijderd.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Groet, Stef

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @stefridder

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de validatiecode niet kunt ontvangen! Ik heb je privébericht binnen gekregen. Ik stuur je de validatiecode per e-mail op 😊.

Groetjes,
Roeqajja

zelfde verhaal als de mensen hierboven… verwijderd en nu kan ik de verificatiecode niet ontvangen. Zou je naar mij hem ook op kunnen sturen?

 

Groeten,
Timon

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Timo1234,

Bedankt voor je bericht. Je kunt mij hier gerust een privébericht voor sturen, ik zorg er dan voor dat je de validatiecode per e-mail ontvangt 😊.

Groetjes,
Roeqajja

Goedemorgen,

 

Kan iemand mij ook hiermee helpen? 
Mijn oude E-Sim is verwijderd na een reset van mijn oude telefoon.

 

Met vriendelijke groet,

Ravi

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Ravi,

Bedankt voor je bericht. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan verstuur ik deze code graag naar je op!

Groetjes,
Amy

Reageer