.

Beantwoord

Hoe lang duurt het voor mijn simkaart geactiveerd is?

  • 26 November 2015
  • 1 reactie
  • 1460 Bekeken

Hoelang duurt het na het activeren van de simkaart tot ik mijn WiFi kan connecten? Toestel blijft verifiëren nl.
icon

Beste antwoord door Angela 26 November 2015, 16:23

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Reinier Neelen,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen!

Jouw simkaart is redelijk snel geactiveerd. Dit hoort niet langer dan een paar minuten te duren. Tenzij er iets mis gaat in het systeem natuurlijk ;)

In het systeem zie ik dat jouw belbundel en simkaart vanmiddag rond 13:15 uur geactiveerd zijn. Het kan dus zijn dat je jouw telefoon net te vroeg hebt aangezet. Ik wil je vragen om jouw telefoon eens opnieuw op te starten. Laat je mij weten of je gebruik kunt maken van je telefoon en simkaart?

Ik zie dat je geen internetbundel hebt uitgekozen. Dit betekent dat je gebruik kunt maken van het internet en hier kosten voor berekend kunt krijgen. Ik wil je aanraden om via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, de optie 'internet op je mobiel' uit te zetten. Zo kun je wel gebruik maken van wifi en niet van ons netwerk. Op deze manier voorkom je onverwachte hoge facturen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Ik heb dit topic verplaatst naar 'Simkaart'. Zo blijft het forum overzichtelijk :)

Groetjes,
Angela

Reageer